Digitální knihovnaUPCE
 

Využití systémů CRM v komunikaci se zákazníky

Bakalářská práce
Náhled

Datum publikování

2011

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato práce se zabývá využitím systémů CRM v komunikaci se zákazníky. V práci jsou vysvětlené základní pojmy týkající se řízení vztahů se zákazníky. CRM souvisí s marketingem. Díky správné marketingové strategii jsme schopní rozdělit trh na segmenty. V těchto segmentech se snažíme o získání klíčových zákazníků. Hlavním tématem jsou systémy CRM. Při zavedení systému CRM do podniku je velmi důležité sestavit tým schopných zaměstnanců, kteří projdou školením, jak se v tomto systému orientovat. Zaměstnanci by měli správně chápat cíle a vize určité společnosti. Cílem práce je popsání podstatných výhod implementace systému CRM do podniku. V závěru práce jsou přímo popsané typy systémů CRM a rozděleny podle velikosti firmy, do které jsou naimplementovány. Systémy CRM jsou podstatnou složkou moderního řízení vztahů se zákazníky, které propojují všechny oblasti v podniku.

Rozsah stran

52 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků

Studijní program

Chemické a procesní inženýrství

Signatura tištěné verze

D25115

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

systémy CRM, podnikové informační systémy, zákazníci, konkurence, společnosti, system of CRM, company information systems, customers, competition, companies

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced