Využití systémů CRM v komunikaci se zákazníky

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Janouch, Viktor
dc.contributor.author Prokopová, Barbora
dc.date.accessioned 2011-09-07T05:40:39Z
dc.date.available 2011-09-07T05:40:39Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/40984
dc.description.abstract Tato práce se zabývá využitím systémů CRM v komunikaci se zákazníky. V práci jsou vysvětlené základní pojmy týkající se řízení vztahů se zákazníky. CRM souvisí s marketingem. Díky správné marketingové strategii jsme schopní rozdělit trh na segmenty. V těchto segmentech se snažíme o získání klíčových zákazníků. Hlavním tématem jsou systémy CRM. Při zavedení systému CRM do podniku je velmi důležité sestavit tým schopných zaměstnanců, kteří projdou školením, jak se v tomto systému orientovat. Zaměstnanci by měli správně chápat cíle a vize určité společnosti. Cílem práce je popsání podstatných výhod implementace systému CRM do podniku. V závěru práce jsou přímo popsané typy systémů CRM a rozděleny podle velikosti firmy, do které jsou naimplementovány. Systémy CRM jsou podstatnou složkou moderního řízení vztahů se zákazníky, které propojují všechny oblasti v podniku. cze
dc.format 52 s.
dc.format.extent 1278261 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject systémy CRM cze
dc.subject podnikové informační systémy cze
dc.subject zákazníci cze
dc.subject konkurence cze
dc.subject společnosti cze
dc.subject system of CRM eng
dc.subject company information systems eng
dc.subject customers eng
dc.subject competition eng
dc.subject companies eng
dc.title Využití systémů CRM v komunikaci se zákazníky cze
dc.title.alternative Use of the CRM system in communication with customers eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2011
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the use of the CRM system in customer communication. Basic concepts relating to the customer relationship management are explained there. CRM is associated with marketing. We can divide the market into segments with a correct marketing strategy. We are trying to obtain key customers in these segments. The main theme are CRM systems. When introducing CRM to the company, it is very important to assemble a team of skilled employees, who passes through a training of how to orient in the system. Employees should correctly understand the objectives and visions of the company. At the end of the thesis, there are types of CRM systems described and divided by company size in which are implemented. CRM systems are an essential component of a modern customer relationship management which connect all areas of company. eng
dc.description.department Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D25115
dc.thesis.degree-program Chemické a procesní inženýrství cze
dc.description.defence Nesouhlasím s Vaší prezentovanou definicí CRM. Vysvětlete. Ve Vaší práci často citujete systém ERP. Jaký je rozdíl mezi systémy ERP a CRM? Proč jste studovala firmu, která systém CRM dodává do podniku a ne firmu, ve které je implementován? Šel by systém CRM aplikovat do pekárny? Zaznamenala jste specifika zavádění CRM pro různé typy firem? Studentka otázky zodpověděla. cze
dc.identifier.stag 15191 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet