dc.contributor.advisor |
Janouch, Viktor |
|
dc.contributor.author |
Prokopová, Barbora |
|
dc.date.accessioned |
2011-09-07T05:40:39Z |
|
dc.date.available |
2011-09-07T05:40:39Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/40984 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá využitím systémů CRM v komunikaci se zákazníky. V práci jsou vysvětlené základní pojmy týkající se řízení vztahů se zákazníky. CRM souvisí s marketingem. Díky správné marketingové strategii jsme schopní rozdělit trh na segmenty. V těchto segmentech se snažíme o získání klíčových zákazníků. Hlavním tématem jsou systémy CRM. Při zavedení systému CRM do podniku je velmi důležité sestavit tým schopných zaměstnanců, kteří projdou školením, jak se v tomto systému orientovat. Zaměstnanci by měli správně chápat cíle a vize určité společnosti. Cílem práce je popsání podstatných výhod implementace systému CRM do podniku. V závěru práce jsou přímo popsané typy systémů CRM a rozděleny podle velikosti firmy, do které jsou naimplementovány. Systémy CRM jsou podstatnou složkou moderního řízení vztahů se zákazníky, které propojují všechny oblasti v podniku. |
cze |
dc.format |
52 s. |
|
dc.format.extent |
1278261 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
systémy CRM |
cze |
dc.subject |
podnikové informační systémy |
cze |
dc.subject |
zákazníci |
cze |
dc.subject |
konkurence |
cze |
dc.subject |
společnosti |
cze |
dc.subject |
system of CRM |
eng |
dc.subject |
company information systems |
eng |
dc.subject |
customers |
eng |
dc.subject |
competition |
eng |
dc.subject |
companies |
eng |
dc.title |
Využití systémů CRM v komunikaci se zákazníky |
cze |
dc.title.alternative |
Use of the CRM system in communication with customers |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the use of the CRM system in customer communication. Basic concepts relating to the customer relationship management are explained there. CRM is associated with marketing. We can divide the market into segments with a correct marketing strategy. We are trying to obtain key customers in these segments. The main theme are CRM systems. When introducing CRM to the company, it is very important to assemble a team of skilled employees, who passes through a training of how to orient in the system. Employees should correctly understand the objectives and visions of the company. At the end of the thesis, there are types of CRM systems described and divided by company size in which are implemented. CRM systems are an essential component of a modern customer relationship management which connect all areas of company. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D25115 |
|
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
Nesouhlasím s Vaší prezentovanou definicí CRM. Vysvětlete.
Ve Vaší práci často citujete systém ERP. Jaký je rozdíl mezi systémy ERP a CRM?
Proč jste studovala firmu, která systém CRM dodává do podniku a ne firmu, ve které je implementován?
Šel by systém CRM aplikovat do pekárny?
Zaznamenala jste specifika zavádění CRM pro různé typy firem?
Studentka otázky zodpověděla. |
cze |
dc.identifier.stag |
15191 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |