Využití systémů CRM v komunikaci se zákazníky
Bakalářská práceOmezený přístupDatum publikování
2011
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato práce se zabývá využitím systémů CRM v komunikaci se zákazníky. V práci jsou vysvětlené základní pojmy týkající se řízení vztahů se zákazníky. CRM souvisí s marketingem. Díky správné marketingové strategii jsme schopní rozdělit trh na segmenty. V těchto segmentech se snažíme o získání klíčových zákazníků. Hlavním tématem jsou systémy CRM. Při zavedení systému CRM do podniku je velmi důležité sestavit tým schopných zaměstnanců, kteří projdou školením, jak se v tomto systému orientovat. Zaměstnanci by měli správně chápat cíle a vize určité společnosti. Cílem práce je popsání podstatných výhod implementace systému CRM do podniku. V závěru práce jsou přímo popsané typy systémů CRM a rozděleny podle velikosti firmy, do které jsou naimplementovány. Systémy CRM jsou podstatnou složkou moderního řízení vztahů se zákazníky, které propojují všechny oblasti v podniku.
Rozsah stran
52 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Studijní program
Chemické a procesní inženýrství
Signatura tištěné verze
D25115
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
systémy CRM, podnikové informační systémy, zákazníci, konkurence, společnosti, system of CRM, company information systems, customers, competition, companies