Manipulativní techniky v reklamních tiskovinách

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Bartůňková, Jana cze
dc.contributor.author Kaninská, Irena
dc.date.accessioned 2011-07-11T22:04:31Z
dc.date.available 2011-07-11T22:04:31Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/39611
dc.description.abstract Práce nastiňuje specifika a persvazivní prvky, kterými se vyznačují texty v reklamních tiskovinách. Součástí práce je kvalititavní a kvantitativní analýzy vybraných materiálů. cze
dc.format 74 s. cze
dc.format.extent 2239561 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject reklama cze
dc.subject tiskoviny cze
dc.subject textová analýza cze
dc.subject advertising eng
dc.subject printed texts eng
dc.subject text analysis eng
dc.title Manipulativní techniky v reklamních tiskovinách cze
dc.title.alternative Manipulative techniques of advertising in printed materials eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Honzáková, Petra cze
dc.date.accepted 2011 cze
dc.description.abstract-translated The work dealsk with the manipulative techniques used by the creators of advertising printed texts. On the basis of linguistic analysis and qualification, it tries to cover main and the most frequent semantic and lexical elements of the language of advertising aims to influence its recipients. cze
dc.description.department Katedra literární kultury a slavistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Historicko-literární studia cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D24002
dc.thesis.degree-program Historické vědy cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet