Problematika vzdělávání romských dětí v sociálně vyloučené lokalitě v Husově ulici v Pardubicích
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2010
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato práce se zabývá obecně současnou situací vzdělávání romských dětí.
Popisuje otázku rovných šancí ve vzdělání a poukazuje na její hlavní problémy.
Úžeji se pak zaměřuje na konkrétní lokalitu v Husově ulici v Pardubicích a
především na prostředí romského občanského sdružení Darjav.
Čtenář se seznámí s názory romských rodičů na vzdělávání jejich dětí a
pozná i zainteresovaný pohled učitelů a zaměstnanců sdružení Darjav.
Práce má za úkol poznat složité vztahy mezi romskými dětmi, jejich rodiči a
školou a snaží se najít realizovatelná východiska.
Rozsah stran
72 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Humanitní studia
Studijní program
Humanitní studia
Signatura tištěné verze
D21687
D21687
D21687
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
romové, vzdělávání, rovné příležitosti, vyloučená lokalita, Husova ulice, Pardubice, roma, education, equal opportunities, social excluded locality, Husova street