Digitální knihovnaUPCE
 

Problematika vzdělávání romských dětí v sociálně vyloučené lokalitě v Husově ulici v Pardubicích

Bakalářská práceOtevřený přístup

Abstrakt

Tato práce se zabývá obecně současnou situací vzdělávání romských dětí. Popisuje otázku rovných šancí ve vzdělání a poukazuje na její hlavní problémy. Úžeji se pak zaměřuje na konkrétní lokalitu v Husově ulici v Pardubicích a především na prostředí romského občanského sdružení Darjav. Čtenář se seznámí s názory romských rodičů na vzdělávání jejich dětí a pozná i zainteresovaný pohled učitelů a zaměstnanců sdružení Darjav. Práce má za úkol poznat složité vztahy mezi romskými dětmi, jejich rodiči a školou a snaží se najít realizovatelná východiska.

Rozsah stran

72 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Humanitní studia

Studijní program

Humanitní studia

Signatura tištěné verze

D21687
D21687

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

romové, vzdělávání, rovné příležitosti, vyloučená lokalita, Husova ulice, Pardubice, roma, education, equal opportunities, social excluded locality, Husova street

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced