Digitální knihovnaUPCE
 

Rozdíl v přístupu učitelů k žákům na základní a speciální škole

Bakalářská práceOtevřený přístup

Abstrakt

Práce se snaží zjistit rozdíl v přístupu učitelů k žákům na základní škole a základní škole speciální. S tím souvisí i práce učitelů s Rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělávání a s Rámcovým vzdělávacím programem pro obor vzdělání základní škola speciální. Práce se také zabývá integrací žáka se speciálními vzdělávacími potřebami do běžné školy a prací asistenta pedagoga.

Rozsah stran

57 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Humanitní studia

Studijní program

Humanitní studia

Signatura tištěné verze

D21728
D21728

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

asistenti pedagoga, Rámcový vzdělávací program, základní školy, žáci, teachers assistant, Framing educational programme, primary schools, pupils

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced