Rozdíl v přístupu učitelů k žákům na základní a speciální škole
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2010
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se snaží zjistit rozdíl v přístupu učitelů k žákům na základní škole a základní škole speciální. S tím souvisí i práce učitelů s Rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělávání a s Rámcovým vzdělávacím programem pro obor vzdělání základní škola speciální. Práce se také zabývá integrací žáka se speciálními vzdělávacími potřebami do běžné školy a prací asistenta pedagoga.
Rozsah stran
57 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Humanitní studia
Studijní program
Humanitní studia
Signatura tištěné verze
D21728
D21728
D21728
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
asistenti pedagoga, Rámcový vzdělávací program, základní školy, žáci, teachers assistant, Framing educational programme, primary schools, pupils