Motivace ke čtení ve školách a rodinách
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2010
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se zabývá motivací ke čtení žáků první, třetí, páté a sedmé třídy. Popisuje, jaký vliv má na jejich motivaci působení rodiny a školy a tvorba čtenářských deníků. Věnuje se tématům jako je čtenářská gramotnost, rámcový vzdělávací program nebo dyslexie. Cílem této práce je zjistit, zda jsou žáci dostatečně motivováni k četbě, ale také objasnit, kolik volného času tráví četbou.
Rozsah stran
56 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Humanitní studia
Studijní program
Humanitní studia
Signatura tištěné verze
D21727
D21727
D21727
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Čtenářská gramotnost, Motivace, dyslexie, Reading literacy, motivation for reading, dyslexia