Marketingový průzkum dopravní obslužnosti osobní dopravy regionu Pardubice
Diplomová práceDatum publikování
2009
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato diplomová práce se zabývá otázkou dopravní obslužnosti v regionu Pardubice. V úvodní části jsou shrnuty teoretické poznatky týkající se oblasti marketingového průzkumu. Navazuje část zabývající se charakteristikou Pardubického kraje a analýzou současného stavu dopravní obslužnosti pomocí statistických materiálů a podkladů získaných marketingovým průzkumem. V posledních dvou kapitolách předkládá možné návrhy na vylepšení situace a jejich zhodnocení.
Rozsah stran
50 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Dopravní inženýrství a spoje
Signatura tištěné verze
D20517
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Marketing research, traffic services, passenger traffic, Pardubice, marketingové průzkumy, Dopravní obslužnost, osobní doprava, Pardubice