Publikace: Role asistenta pedagoga v inkluzivní škole
Bakalářská práceopen access| dc.contributor.advisor | Rýdl, Karel | |
| dc.contributor.author | Ulrychová, Lucie | |
| dc.contributor.referee | Čermák, Zdeněk | |
| dc.date.accepted | 2023-01-25 | |
| dc.date.accessioned | 2023-02-06T09:02:57Z | |
| dc.date.available | 2023-02-06T09:02:57Z | |
| dc.date.issued | 2023 | |
| dc.date.submitted | 2022-11-30 | |
| dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku inkluzivní školy a na asistenty pedagoga v ní působící. Práce se zabývá objasněním základních pojmů a principů souvisejících s touto tematikou. V praktické části bude využito kvalitativní metodologie, v níž byly použity metody pozorování a rozhovoru u tří asistentů pedagoga a tří pedagogů. Zkoumat se bude jejich vzájemná spolupráce. Cílem celé práce bude popsat roli asistenta pedagoga v inkluzivní škole. | cze |
| dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis focuses on the issue of inclusive schools and teaching assistants working in them. The thesis deals with the clarification of basic concepts and principles related to this topic. In the practical part, a qualitative methodology will be used, in which I used the method of observation and interview with three teaching assistants and three teachers. Their mutual cooperation will be examined. The aim of the whole thesis will be to describe the role of the teaching assistant in an inclusive school. | eng |
| dc.description.defence | Studentka předložila svou závěrečnou práci a reagovala na otázky komise a dodala požadované vysvětlení a materiály. | cze |
| dc.description.department | Fakulta filozofická | cze |
| dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
| dc.identifier.stag | 43625 | |
| dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10195/80634 | |
| dc.language.iso | cze | |
| dc.publisher | Univerzita Pardubice | cze |
| dc.rights | Bez omezení | |
| dc.subject | inkluzivní školy | cze |
| dc.subject | inkluzivní vzdělávání | cze |
| dc.subject | asistenti pedagoga | cze |
| dc.subject | žáci se speciálními vzdělávacími potřebami | cze |
| dc.subject | podpůrná opatření | cze |
| dc.subject | inclusive schools | eng |
| dc.subject | inclusive education | eng |
| dc.subject | teaching assistants | eng |
| dc.subject | pupils with special educational needs | eng |
| dc.subject | support measures | eng |
| dc.thesis.degree-discipline | Humanitní studia - Specializace v pedagogických vědách | cze |
| dc.thesis.degree-grantor | Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická | cze |
| dc.thesis.degree-name | Bc. | |
| dc.thesis.degree-program | Humanitní studia | cze |
| dc.title | Role asistenta pedagoga v inkluzivní škole | cze |
| dc.title.alternative | The role of the teaching assistant in an inclusive school | eng |
| dc.type | bakalářská práce | cze |
| dspace.entity.type | Publication |
Soubory
Původní svazek
1 - 3 z 3
Načítá se...
- Název:
- UlrychovaL_Roleasistenta_KR_2022.pdf
- Velikost:
- 1.45 MB
- Formát:
- Adobe Portable Document Format
- Popis:
- Plný text práce
Načítá se...
- Název:
- RydlK_Role_asistenta_LU_2023.doc
- Velikost:
- 66.5 KB
- Formát:
- Microsoft Word
- Popis:
- Posudek vedoucího práce
Načítá se...
- Název:
- CermakZ_RoleAsistenta_LU_2022.pdf
- Velikost:
- 149.51 KB
- Formát:
- Adobe Portable Document Format
- Popis:
- Posudek oponenta práce