Publikace: Metodika posouzení vzájemné návaznosti osobní veřejné silniční a železniční dopravy v návaznosti na uživatele
Diplomová práceOmezený přístupNačítá se...
Datum
Autoři
Plesník, Martin
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti cestujících ve veřejné osobní dopravě. V úvodní části jsou shrnuty teoretické poznatky týkající se oblasti veřejné osobní dopravy, marketingu v dopravě a marketingového průzkumu. Navazující část se zabývá vyhodnocením a analýzou dat získaných marketingovým průzkumem. V poslední části se zabývá marketingovou komunikací a předkládá možné návrhy na vylepšení spokojenosti cestujících.
Popis
Klíčová slova
Veřejná osobní doprava, spokojenost cestujících, marketingové průzkumy, Marketingová komunikace, Public passenger transport, satisfaction of passengers, marketing survey, Marketing communication