Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Activating learners as a preventive strategy for indiscipline in the classroom

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorReimannová, Irena
dc.contributor.authorLuňák, Zdeněk
dc.contributor.refereeZitková, Helena
dc.date.accepted2018-05-29
dc.date.accessioned2018-06-14T06:16:22Z
dc.date.available2018-06-14T06:16:22Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-03
dc.description.abstractThis master thesis deals with preventing learner indiscipline in the classroom with the help of so called active learning. The thesis is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part, firstly, introduces classroom discipline, manifestations of learner indiscipline as well as strategies for maintaining discipline in the classroom. Then, active learning as one of the preventive strategies for indiscipline is described. Lastly, the interconnection of active learning with the Czech curricular reform as well as CEFR descriptors presented. The following practical part introduces a research which aim is to find out if learner disruptive behaviour occurs while active learning tasks are being implemented in instruction.eng
dc.description.abstract-translatedTato diplomová práce se zabývá prevencí nekázně žáků za pomoci využití tzv. aktivního učení. Práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou. Teoretická část nejprve představuje školní kázeň, projevy nekázně žáků a také strategie pro udržování kázně ve třídě. Poté je popsáno aktivní učení jako jedna z preventivních strategií nekázně. Poslední dvě kapitoly pak pojednávají o propojení aktivního učení s kurikulární reformou České republiky a CEFR deskriptory. Následující praktická část představuje výzkum, jehož cílem je zjistit, zdali při úkolech zaměřených na žákovo zapojení se do výuky dochází k rušivému chování ze strany žáků, či nikoliv.cze
dc.description.departmentFakulta filozofickácze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format75 s.
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.signatureD37553
dc.identifier.stag32091
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/71255
dc.language.isoeng
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectkázeňcze
dc.subjectrušivé chovánícze
dc.subjectpreventivní strategiecze
dc.subjectaktivní učenícze
dc.subjectžákovo zapojení secze
dc.subjectkurikulární reformacze
dc.subjectorganizační formycze
dc.subjectdisciplineeng
dc.subjectdisruptive behavioureng
dc.subjectpreventive strategieseng
dc.subjectactive learningeng
dc.subjectlearner involvementeng
dc.subjectcurricular reformeng
dc.subjectorganizational formseng
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství anglického jazykacze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta filozofickácze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.titleActivating learners as a preventive strategy for indiscipline in the classroomeng
dc.title.alternativeAktivizace žáků jako preventivní strategie nekázně při vyučovánícze
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
Diplomova_prace_-_Zdenek_Lunak.pdf
Velikost:
1.3 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
ReimannovaI_Activating_Learners_ZL_2018.docx
Velikost:
17.75 KB
Formát:
Microsoft Word XML
Popis:
Posudek vedoucího práce
Načítá se...
Náhled
Název:
ZitkovaH_Activating_Learners_ZL_2018.docx
Velikost:
18.36 KB
Formát:
Microsoft Word XML
Popis:
Posudek oponenta práce