Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová komunikace vybraného autobusového dopravce v České Republice

Diplomová práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorChocholáč, Jan
dc.contributor.authorPirkl, Tomáš
dc.contributor.refereeKrejčí, Eva
dc.date.accepted2021-08-25
dc.date.accessioned2021-09-06T07:33:42Z
dc.date.available2021-09-06T07:33:42Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-07-15
dc.description.abstractDiplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci vybraného autobusového dopravce v České republice. Zabývá se teoretickým vymezením marketingové komunikace a analýzou současné marketingové komunikace vybraného autobusového dopravce. Práce se zabývá možným zlepšením současné marketingové komunikace a jeho zhodnocením.cze
dc.description.abstract-translatedThe thesis focuses on marketing communication of selected bus carrier in the Czech Republic. It deals with theoretical definition of marketing communication and analysis of current marketing communication of selected bus carrier. Thesis deals with possible improvement of current marketing communication and its evaluation.eng
dc.description.defenceProblematiku řešenou ve své diplomové práci dokázal diplomant odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázal schopnost samostatné práce. Reakce na poznámky, resp. připomínky oponenta měl velmi dobře připraveny. Na doplňkové otázky reagoval pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděl.cze
dc.description.departmentDopravní fakulta Jana Perneracze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format65 s., 6 s. příl.
dc.identifier.stag42999
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/78241
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPráce bude přístupná od 25.08.2024cze
dc.subjectautobusový dopravcecze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectinternetový marketingcze
dc.subjectsociální sítěcze
dc.subjectnástrojecze
dc.subjectmarketingové komunikacecze
dc.subjectbus carriereng
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectinternet marketingeng
dc.subjectsocial networkseng
dc.subjectmarketing communication toolseng
dc.thesis.degree-disciplineDopravní management, marketing a logistikacze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Perneracze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programDopravní inženýrství a spojecze
dc.titleMarketingová komunikace vybraného autobusového dopravce v České Republicecze
dc.title.alternativeMarketing communication of selected bus carrier in the Czech Republiceng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 5 z 5
Načítá se...
Náhled
Název:
PirklT_MarketingovaKomunikace_JCh_2021.pdf
Velikost:
1.39 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
Pirkl_Tomas.wmv
Velikost:
62.06 MB
Formát:
Windows Media Video
Popis:
Příloha DP
Načítá se...
Náhled
Název:
ChocholacJ_MarketingovaKomunikace_TP_2021.pdf
Velikost:
331.11 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce
Načítá se...
Náhled
Název:
KrejciE_MarketingovaKomunikace_TP_2021.pdf
Velikost:
155.76 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek oponenta práce
Načítá se...
Náhled
Název:
Pirkl.pdf
Velikost:
713.16 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Formulář Odložení zveřejnění závěrečné práce nebo její části