Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová komunikace vybraného autobusového dopravce v České Republice

Diplomová práceOmezený přístup

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci vybraného autobusového dopravce v České republice. Zabývá se teoretickým vymezením marketingové komunikace a analýzou současné marketingové komunikace vybraného autobusového dopravce. Práce se zabývá možným zlepšením současné marketingové komunikace a jeho zhodnocením.

Popis

Klíčová slova

autobusový dopravce, marketingová komunikace, internetový marketing, sociální sítě, nástroje, marketingové komunikace, bus carrier, marketing communication, internet marketing, social networks, marketing communication tools

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By