Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Změny v řízení vztahů se zákazníky ve finančních službách

Konferenční objektopen accesspeer-reviewedpostprint
dc.contributor.authorEisenhammerová, Monikacze
dc.contributor.authorDrahotský, Ivocze
dc.date.accessioned2017-05-11T10:46:32Z
dc.date.available2017-05-11T10:46:32Z
dc.date.issued2016cze
dc.description.abstractPříspěvek se zaměřuje na aktuální téma vazby zákazníka k poskytovateli finančních služeb. Sumarizuje změny na českém bankovním trhu, které vedou ke snižování koncentrace konkurenčního prostředí a skýtají zákazníkům nové možnosti výběru poskytovatele služeb. Teoreticky i na základě dat z průzkumů příspěvek bilancuje vztah zákazníka a poskytovatele služeb a zmiňuje faktory, které vztah mohou ovlivnit. Současně zdůrazňuje potenciál vztahového kapitálu pro posílení současných zákaznických vazeb a navázání nových zákaznických vazebcze
dc.description.abstract-translatedThis article focuses on customer loyalty to a provider of financial services. It summarizes the changes on the Czech banking market. Changes lead to a reduction in the concentration of the competitive environment. The changes also offer customers a new choice of service providers. Theoretically, even on the basis of data from surveys reviews the relationship between the customer and the service provider. The article also mentions factors that may affect the relationship. The article highlights the potential of relational capital to strengthen existing customer relationships and establish new customer relationships.eng
dc.eventIPoCC 2016 - International Postal and e-Communications Conference (13.09.2016 - 14.09.2016)cze
dc.formatp. 72-79cze
dc.identifier.isbn978-80-7560-003-5cze
dc.identifier.issncze
dc.identifier.obd39877865cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/67270
dc.language.isoczecze
dc.peerreviewedyescze
dc.publicationstatuspostprintcze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.relation.ispartofIPoCC 2016 - Sborník příspěvků mezinárodní konferencecze
dc.rightsPráce není přístupnácze
dc.subjectbankacze
dc.subjectkonkurencecze
dc.subjectzákaznícicze
dc.subjectloajalitacze
dc.subjectvztahový kapitálcze
dc.subjectbankeng
dc.subjectcompetitioneng
dc.subjectcustomerseng
dc.subjectloyaltyeng
dc.subjectrelational capitaleng
dc.titleZměny v řízení vztahů se zákazníky ve finančních službáchcze
dc.title.alternativeThe Changes in Customer Relationship Management in Financial Serviceseng
dc.typeConferenceObjectcze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
IPOCC 2016.pdf
Velikost:
71.24 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format