Publikace: Změny v řízení vztahů se zákazníky ve finančních službách
Konferenční objektopen accesspeer-reviewedpostprintNačítá se...
Soubory
Datum
Autoři
Eisenhammerová, Monika
Drahotský, Ivo
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Příspěvek se zaměřuje na aktuální téma vazby zákazníka k poskytovateli finančních služeb. Sumarizuje změny na českém bankovním trhu, které vedou ke snižování koncentrace konkurenčního prostředí a skýtají zákazníkům nové možnosti výběru poskytovatele služeb. Teoreticky i na základě dat z průzkumů příspěvek bilancuje vztah zákazníka a poskytovatele služeb a zmiňuje faktory, které vztah mohou ovlivnit. Současně zdůrazňuje potenciál vztahového kapitálu pro posílení současných zákaznických vazeb a navázání nových zákaznických vazeb
Popis
Klíčová slova
banka, konkurence, zákazníci, loajalita, vztahový kapitál, bank, competition, customers, loyalty, relational capital