Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Změny v řízení vztahů se zákazníky ve finančních službách

Konferenční objektopen accesspeer-reviewedpostprint
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Eisenhammerová, Monika
Drahotský, Ivo

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Příspěvek se zaměřuje na aktuální téma vazby zákazníka k poskytovateli finančních služeb. Sumarizuje změny na českém bankovním trhu, které vedou ke snižování koncentrace konkurenčního prostředí a skýtají zákazníkům nové možnosti výběru poskytovatele služeb. Teoreticky i na základě dat z průzkumů příspěvek bilancuje vztah zákazníka a poskytovatele služeb a zmiňuje faktory, které vztah mohou ovlivnit. Současně zdůrazňuje potenciál vztahového kapitálu pro posílení současných zákaznických vazeb a navázání nových zákaznických vazeb

Popis

Klíčová slova

banka, konkurence, zákazníci, loajalita, vztahový kapitál, bank, competition, customers, loyalty, relational capital

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By