Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Vliv reklamních akcí na spotřební chování zákazníků

Bakalářská práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorEhlová, Marcelacze
dc.contributor.authorLorenzová, Zuzana
dc.contributor.refereeMyslivec, Jaroslavcze
dc.date.accepted2014cze
dc.date.accessioned2014-06-19T10:16:48Z
dc.date.available2014-06-19T10:16:48Z
dc.date.issued2014
dc.description.abstractPráce je věnována vlivu reklamních akcí na spotřební chování zákazníků a zaměřuje se na reklamu, její historii a druhy. Postihuje Radu pro reklamu, spotřebitele, jeho chování a typy spotřebitelů, davové chování a závislost na nakupování. Popisuje vliv reklamních akcí na spotřebitele, následné chování zákazníků, výběr zboží a jeho výsledné množstvím. Cílem je zjištění míry vlivu reklamních akcí na zákazníky.cze
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the impact of advertising campaigns to consumable customers' behaviour and focuses on advertising, its history nad types. It deals with "Rada pro reklamu", consumer, consumers' behaviour and different types of consumers, herding behavior and addiction to schopping. It focuses on the impact of promotions, the subsequent behavior of customers, the selection of items and the quantity. The benefit is to measure the impact of advertising campaigns on customers.eng
dc.description.defenceStudentka přistoupila k obhajobě připravená. Vysvětlila a snažila se zdůvodnit námitky popsané v posudku oponenta. Odpověděla na všechny otázky členů komise. Obhajoba proběhla řádně.cze
dc.description.departmentKatedra věd o výchověcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format61 s.cze
dc.format.extent1338973 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)cze
dc.identifier.signatureD30464cze
dc.identifier.stag23368cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/56202
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPouze v rámci univerzitycze
dc.subjectreklamacze
dc.subjecthistoriecze
dc.subjectdruhycze
dc.subjectspotřebitelcze
dc.subjectdavcze
dc.subjectzávislostcze
dc.subjectadvertisingeng
dc.subjecthistoryeng
dc.subjecttypeseng
dc.subjectconsumereng
dc.subjectthrongeng
dc.subjectaddictioneng
dc.thesis.degree-disciplineHumanitní studiacze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta filozofickácze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programHumanitní studiacze
dc.titleVliv reklamních akcí na spotřební chování zákazníkůcze
dc.title.alternativeThe Impact of Advertising Campaigns to Consumable Customers' Behavioureng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
Ehlova_M_Vliv reklamních_ZL_2014.docx
Velikost:
41.58 KB
Formát:
Unknown data format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
Myslivec J_Vliv reklamich_ZL_2014.docx
Velikost:
36.93 KB
Formát:
Unknown data format
Popis:
posudek oponenta
Načítá se...
Náhled
Název:
Lorenzová_Vliv_reklamních_akcí_na_spotřební_chování_zákazníků.pdf
Velikost:
1.28 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
bakalářská práce