Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Vliv reklamních akcí na spotřební chování zákazníků

Bakalářská práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Lorenzová, Zuzana

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Práce je věnována vlivu reklamních akcí na spotřební chování zákazníků a zaměřuje se na reklamu, její historii a druhy. Postihuje Radu pro reklamu, spotřebitele, jeho chování a typy spotřebitelů, davové chování a závislost na nakupování. Popisuje vliv reklamních akcí na spotřebitele, následné chování zákazníků, výběr zboží a jeho výsledné množstvím. Cílem je zjištění míry vlivu reklamních akcí na zákazníky.

Popis

Klíčová slova

reklama, historie, druhy, spotřebitel, dav, závislost, advertising, history, types, consumer, throng, addiction

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By