Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Inkluzivní vzdělávání dětí s odlišným mateřským jazykem na prvním stupni základní školy

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorMyslivec, Jaroslav
dc.contributor.authorKubrychtová, Lucie
dc.contributor.refereeEhlová, Marcela
dc.date.accepted2022-05-26
dc.date.accessioned2022-06-01T12:51:35Z
dc.date.available2022-06-01T12:51:35Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-03-30
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá procesem inkluzivního vzdělávání dětí s odlišným mateřským jazykem na prvním stupni základní školy. Hlavním cílem diplomové práce je zjistit názor pedagogů na vzdělávání dětí s odlišným mateřským jazykem na prvním stupni základní školy. Teoretická část se zabývá migrací, inkluzivním vzděláváním, jeho legislativní úpravou, charakteristikou dítěte s odlišným mateřským jazykem. Dále popisuje pedagoga a jeho roli při vzdělávání, integraci dětí s odlišným mateřským jazykem, do které je zahrnuta, jak role rodiny, tak i role školy, včetně vzdělávacích potřeb dětí. Praktická část diplomové práce se zaměřuje na kvalitativní výzkum, kterého se budou účastnit pedagogové. Výzkum bude prováděn formou polostrukturovaných rozhovorů.cze
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the process of inclusive education of children with a different mother tongue at the first stage of primary school. The main aim of the thesis is to find out the opinion of teachers on the education of children with a different mother tongue at the first stage of primary school. The theoretical part deals with migration, inclusive education, its legislative regulation, the characteristics of a child with a different mother tongue. It also describes the teacher and his role in the education, integration of children with a different mother tongue, in which he is included, both the role of the family and the role of the school, including the educational needs of children. The practical part of the thesis focuses on qualitative research, which will be attended by educators. Research will be carried out in the form of semi-structured interviews.eng
dc.description.defenceStudentka představila svou závěrečnou práci, její cíle, metodologii a výzkumné závěry a pokusila se reagovat na výtky v posudcích a otázky členů komise.cze
dc.description.departmentFakulta filozofickácze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format81 s.
dc.identifier.stag43512
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/78933
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectinkluzecze
dc.subjectmigracecze
dc.subjectdítěcze
dc.subjectodlišný mateřský jazykcze
dc.subjectzákladní školacze
dc.subjectInclusioneng
dc.subjectmigrationeng
dc.subjectchildeng
dc.subjectdifferent mother tongueeng
dc.subjectprimary schooleng
dc.thesis.degree-disciplineResocializační pedagogikacze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta filozofickácze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programResocializační pedagogikacze
dc.titleInkluzivní vzdělávání dětí s odlišným mateřským jazykem na prvním stupni základní školycze
dc.title.alternativeInclusive education of children with a different mother tongue at the first stage of primary schooleng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
KubrychtovaL_Inkluzivni_vzdelavani_JM_2022.pdf
Velikost:
3 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
Myslivec_J_Inkluzivni_vzdelavani_LK_2022.pdf
Velikost:
187.2 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce
Načítá se...
Náhled
Název:
Ehlova_M_Inkluzivni_vzdelavani_LK_2022.pdf
Velikost:
187.43 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek oponenta práce