Publikace: The influence of self-assessment as a tool for learning English on language acquisition
Bakalářská práceopen access| dc.contributor.advisor | Keplová, Kateřina | |
| dc.contributor.author | Růžičková, Jolana | |
| dc.contributor.referee | Reimannová, Irena | |
| dc.date.accepted | 2024-08-26 | |
| dc.date.accessioned | 2024-09-10T06:40:10Z | |
| dc.date.available | 2024-09-10T06:40:10Z | |
| dc.date.issued | 2024 | |
| dc.date.submitted | 2024-06-17 | |
| dc.description.abstract | This bachelor thesis deals with the self-assessment of learners learning a foreign language, specifically English, focusing on its connection to their motivation for learning. This thesis aims to determine the current influence of self-assessment on English language learning, focusing on the relationship between self-assessment and the learner's motivation. Initially, the concept of a learner, specifically the group targeted by this literature review, is introduced. Furthermore, the terms motivation, evaluation, and self-assessment are briefly explained. The thesis is divided into two parts – theoretical and practical, with the latter presented as a literature review. The theoretical part consists of basic concepts that are applied in the practical section. | eng |
| dc.description.abstract-translated | Tato bakalářská práce se zabývá sebehodnocením učících se jedinců cizímu jazyku, konkrétně Anglickému jazyku, s návazností na jejich motivaci při učení. Cílem této práce je zjistit současný stav vlivu sebehodnocení na učení angličtiny, se zaměřením na vazbu mezi sebehodnocením a motivací učícího se jedince. Nejprve je v práci představen pojem učící se jedinec, přesněji skupina, na kterou je tato přehledová studie zaměřena. Dále je zde stručně vysvětlen pojem motivace, hodnocení a sebehodnocení. Práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou, která je ve formě přehledové studie. Teoretickou část tvoří základní pojmy, které jsou používány v praktické části. | cze |
| dc.description.defence | Po stručném představení práce studentka reagovala na komentáře v posudcích a na otázky komise. Komise potvrdila hodnocení E. | cze |
| dc.description.department | Fakulta filozofická | cze |
| dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
| dc.identifier.stag | 48954 | |
| dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10195/84156 | |
| dc.language.iso | eng | |
| dc.publisher | Univerzita Pardubice | cze |
| dc.rights | Bez omezení | |
| dc.subject | literature review | eng |
| dc.subject | self-assessment | eng |
| dc.subject | motivation | eng |
| dc.subject | learning | eng |
| dc.subject | learner | eng |
| dc.subject | English language | eng |
| dc.subject | přehledová studie | cze |
| dc.subject | sebehodnocení | cze |
| dc.subject | motivace | cze |
| dc.subject | učení | cze |
| dc.subject | anglický jazyk | cze |
| dc.thesis.degree-discipline | Anglický jazyk pro vzdělávání | cze |
| dc.thesis.degree-grantor | Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická | cze |
| dc.thesis.degree-name | Bc. | |
| dc.thesis.degree-program | Anglický jazyk | cze |
| dc.title | The influence of self-assessment as a tool for learning English on language acquisition | eng |
| dc.title.alternative | Vliv sebehodnocení jako nástroje učení se cizího jazyka na osvojení tohoto jazyka | cze |
| dc.type | bakalářská práce | cze |
| dspace.entity.type | Publication |
Soubory
Původní svazek
1 - 3 z 3
Načítá se...
- Název:
- The_influence_of_self-assessment_as_a_tool_for_learning_English_on_language_acquisition_Ruzickova.pdf
- Velikost:
- 790.87 KB
- Formát:
- Adobe Portable Document Format
- Popis:
- Plný text práce
Načítá se...
- Název:
- KeplovaK_Self-assessment_opravny_termin_Ruzickova_vedouci.pdf
- Velikost:
- 203.7 KB
- Formát:
- Adobe Portable Document Format
- Popis:
- Posudek vedoucího práce
Načítá se...
- Název:
- ReimannovaI_Influence_Self-Assessment_JR.pdf
- Velikost:
- 130.57 KB
- Formát:
- Adobe Portable Document Format
- Popis:
- Posudek oponenta práce