Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingový plán pro vybranou společnost

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Diplomová práce se zabývá návrhem marketingového plánu pro vybranou společnost. Cílem práce je vytvořit marketingový plán založený na kompletním marketingovém mixu, který zohledňuje aktuální situaci na trhu a vychází z inspirace ze zahraničí. První část práce se věnuje vysvětlení základních teoretických pojmů. Druhá část práce zahrnuje představení vybrané společnosti, potřebné analýzy, samotný návrh marketingového plánu včetně odhadovaného rozpočtu a aplikace jeho dílčí části a doporučení.

Popis

Klíčová slova

marketing, marketingový plán, sýr, sýrárna, sociální sítě, Instagram, marketing, marketing plan, cheese, cheese factory, social media, Instagram

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By