Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingový plán pro vybranou společnost

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorKantorová, Kateřina
dc.contributor.authorKubínová, Barbora
dc.contributor.refereeSvoboda, Ondřej
dc.date.accepted2025-08-29
dc.date.accessioned2025-09-08T08:54:52Z
dc.date.issued2025
dc.date.submitted2025-06-25
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá návrhem marketingového plánu pro vybranou společnost. Cílem práce je vytvořit marketingový plán založený na kompletním marketingovém mixu, který zohledňuje aktuální situaci na trhu a vychází z inspirace ze zahraničí. První část práce se věnuje vysvětlení základních teoretických pojmů. Druhá část práce zahrnuje představení vybrané společnosti, potřebné analýzy, samotný návrh marketingového plánu včetně odhadovaného rozpočtu a aplikace jeho dílčí části a doporučení.cze
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the design of a marketing plan for a selected company. The aim of the thesis is to create a marketing plan based on a complete marketing mix, which takes into account the current market situation and is based on inspiration from abroad. The first part of the thesis is devoted to explaining basic theoretical concepts. The second part of the thesis includes an introduction to the selected company, the necessary analyses, the design of the marketing plan itself, including the estimated budget and the application of its partial parts and recommendations.eng
dc.description.defenceStudentka přednesla obhajobu práce s názvem Marketingový plán pro vybranou společnost. Cílem práce je vytvořit marketingový plán postavený na kompletním marketingovém mixu, který zohlední aktuální situaci na trhu a také vychází z inspirace ze zahraničí. Práce zahrnuje aplikaci alespoň dílčí části navržené marketingové strategie. Otázky vedoucího: 1:Na základě, jakých kritérií jste vybírala podniky do konkurenční analýzy? 2:Uvažujete o praktické aplikaci navrženého marketingového plánu ve firmě Květná Zahrada, z.ú.? Pokud ano, která fáze plánu má podle Vás největší potenciál pro úspěch? Otázky oponenta: 1:Které rizikové faktory mohou zhatit marketingový plán a jaká lze vůči nim přijmou opatření? Doplňující otázky komise: 1: Jaké konkrétní kroky jste převzala ze zahraničí, což v práci uvádíte? 2: Jak jste využívala AI nástroje? 3: Proč jste více nekomunikovala se zkoumanou firmou místo, abyste využívala AI? 4: Zmiňujete navýšení tržeb o 30 %, kolik je počáteční hodnota, a proč to v práci neuvádíte? 5: Je reálná Vámi doporučená spolupráce se školami a jakým způsobem by měla fungovat? Studentka na otázky reagovala správně.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format104 s.
dc.identifier.stag49361
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/85648
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingový pláncze
dc.subjectsýrcze
dc.subjectsýrárnacze
dc.subjectsociální sítěcze
dc.subjectInstagramcze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketing planeng
dc.subjectcheeseeng
dc.subjectcheese factoryeng
dc.subjectsocial mediaeng
dc.subjectInstagrameng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleMarketingový plán pro vybranou společnostcze
dc.title.alternativeMarketing plan for a selected companyeng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
KubinovaB_MarketingovyPlan_KK_2025.pdf
Velikost:
5.86 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
KantorovaK_MarketingovyPlan_BK_2025.pdf
Velikost:
157.67 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce
Načítá se...
Náhled
Název:
SvobodaO_MarketingovyPlan_BK_2025.pdf
Velikost:
150.58 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek oponenta práce