Publikace: Integrovaná výuka, popis konkrétního centra aktivit pro Základní školu Kamenná stezka, Kutná hora (4. - 5. třída), dopad programu Začít spolu na rodiče a děti
Závěrečná práceopen access| dc.contributor.advisor | Rýdl, Karel | |
| dc.contributor.author | Diepoldová, Petra | |
| dc.contributor.referee | Ďatko, Ilona | |
| dc.date.accepted | 2023 | |
| dc.date.accessioned | 2023-06-16T08:49:04Z | |
| dc.date.available | 2023-06-16T08:49:04Z | |
| dc.date.issued | 2023 | |
| dc.description.abstract | Závěrečná práce je zaměřena na zjištění základních principů integrované výuky a vzdělávacího programu Začít spolu pro 1. stupeň základní školy. Cílem je vysledovat důvody / předpoklady / očekávání, s kterými rodiče dávali děti do 1. třídy s programem Začít spolu. Dále zjistit, jestli se jejich představa plní a jestli se domnívají, že tento program zároveň připravuje děti na dovednosti potřebné na 2. stupni základní školy. Posledním bodem výzkumu s rodiči bylo zjistit očekávání a obavy z přechodu na 2. stupeň bez programu Začít spolu a jak by si ideálně přechod představovali. Konkrétní představy a názory jsou zjišťovány na základě rozhovorů a dotazníku s třemi rodiči z konkrétní třídy 5. B z Kamenné stezky v Kutné Hoře. | cze |
| dc.description.abstract-translated | The thesis is focused on finding out the basic principles of integrated teaching and the educational program „Start Together“ for 1st grade of elementary school. The goal of this thesis is to trace the reasons/assumptions/expectations with parents which decided to put their children in the 1st grage to class with project „Start Together“. Furthermore, to find out if theie idea is fulfilled and if they believe that this program prepares children for the skills needed in the 2nd grade of elementary school. The last point of this thesis will be the research with parents to find out the expectations and fears about the transition ot the 2nd grade without the „Start Together“ project. Specific ideas and opinions are ascertained on the basis of interviews and a questionnaire with three parents from a specific class 5. B from Kamenná stezka in Kutna Hora. | eng |
| dc.format | 51 s. | |
| dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10195/80908 | |
| dc.language.iso | cze | |
| dc.publisher | Univerzita Pardubice | cze |
| dc.rights | bez omezení | cze |
| dc.rights | Start together | eng |
| dc.rights | integrated teaching | eng |
| dc.rights | aktivity centres | eng |
| dc.rights | cooperation with parents | eng |
| dc.rights | safe classroom surroundings | eng |
| dc.subject | Začít spolu | cze |
| dc.subject | integrovaná výuka | cze |
| dc.subject | centra aktivit | cze |
| dc.subject | spolupráce s rodiči | cze |
| dc.subject | bezpečné prostředí ve třídě | cze |
| dc.thesis.degree-discipline | Doplňující pedagogické studium | cze |
| dc.thesis.degree-grantor | Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická | cze |
| dc.title | Integrovaná výuka, popis konkrétního centra aktivit pro Základní školu Kamenná stezka, Kutná hora (4. - 5. třída), dopad programu Začít spolu na rodiče a děti | cze |
| dc.title.alternative | Integrated teaching, description of a specific aktivity center for Kamenná stezka, Elementary school, Kutná Hora (4th - 5th grade), impact of the project „Start Together“ on parents and children | eng |
| dc.type | závěrečná práce | cze |
| dspace.entity.type | Publication |
Soubory
Původní svazek
1 - 1 z 1
Načítá se...
- Název:
- zav-prace__Petra Diepoldová.pdf
- Velikost:
- 10.98 MB
- Formát:
- Adobe Portable Document Format
- Popis:
- Plný text práce
Licence svazku
1 - 1 z 1
Načítá se...
- Název:
- license.txt
- Velikost:
- 1.71 KB
- Formát:
- Item-specific license agreed upon to submission
- Popis: