Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Integrovaná výuka, popis konkrétního centra aktivit pro Základní školu Kamenná stezka, Kutná hora (4. - 5. třída), dopad programu Začít spolu na rodiče a děti

Závěrečná práceopen access
dc.contributor.advisorRýdl, Karel
dc.contributor.authorDiepoldová, Petra
dc.contributor.refereeĎatko, Ilona
dc.date.accepted2023
dc.date.accessioned2023-06-16T08:49:04Z
dc.date.available2023-06-16T08:49:04Z
dc.date.issued2023
dc.description.abstractZávěrečná práce je zaměřena na zjištění základních principů integrované výuky a vzdělávacího programu Začít spolu pro 1. stupeň základní školy. Cílem je vysledovat důvody / předpoklady / očekávání, s kterými rodiče dávali děti do 1. třídy s programem Začít spolu. Dále zjistit, jestli se jejich představa plní a jestli se domnívají, že tento program zároveň připravuje děti na dovednosti potřebné na 2. stupni základní školy. Posledním bodem výzkumu s rodiči bylo zjistit očekávání a obavy z přechodu na 2. stupeň bez programu Začít spolu a jak by si ideálně přechod představovali. Konkrétní představy a názory jsou zjišťovány na základě rozhovorů a dotazníku s třemi rodiči z konkrétní třídy 5. B z Kamenné stezky v Kutné Hoře.cze
dc.description.abstract-translatedThe thesis is focused on finding out the basic principles of integrated teaching and the educational program „Start Together“ for 1st grade of elementary school. The goal of this thesis is to trace the reasons/assumptions/expectations with parents which decided to put their children in the 1st grage to class with project „Start Together“. Furthermore, to find out if theie idea is fulfilled and if they believe that this program prepares children for the skills needed in the 2nd grade of elementary school. The last point of this thesis will be the research with parents to find out the expectations and fears about the transition ot the 2nd grade without the „Start Together“ project. Specific ideas and opinions are ascertained on the basis of interviews and a questionnaire with three parents from a specific class 5. B from Kamenná stezka in Kutna Hora.eng
dc.format51 s.
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/80908
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsbez omezenícze
dc.rightsStart togethereng
dc.rightsintegrated teachingeng
dc.rightsaktivity centreseng
dc.rightscooperation with parentseng
dc.rightssafe classroom surroundingseng
dc.subjectZačít spolucze
dc.subjectintegrovaná výukacze
dc.subjectcentra aktivitcze
dc.subjectspolupráce s rodičicze
dc.subjectbezpečné prostředí ve tříděcze
dc.thesis.degree-disciplineDoplňující pedagogické studiumcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta filozofickácze
dc.titleIntegrovaná výuka, popis konkrétního centra aktivit pro Základní školu Kamenná stezka, Kutná hora (4. - 5. třída), dopad programu Začít spolu na rodiče a děticze
dc.title.alternativeIntegrated teaching, description of a specific aktivity center for Kamenná stezka, Elementary school, Kutná Hora (4th - 5th grade), impact of the project „Start Together“ on parents and childreneng
dc.typezávěrečná prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
zav-prace__Petra Diepoldová.pdf
Velikost:
10.98 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce

Licence svazku

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
license.txt
Velikost:
1.71 KB
Formát:
Item-specific license agreed upon to submission
Popis: