Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Integrovaná výuka, popis konkrétního centra aktivit pro Základní školu Kamenná stezka, Kutná hora (4. - 5. třída), dopad programu Začít spolu na rodiče a děti

Závěrečná práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Diepoldová, Petra

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Závěrečná práce je zaměřena na zjištění základních principů integrované výuky a vzdělávacího programu Začít spolu pro 1. stupeň základní školy. Cílem je vysledovat důvody / předpoklady / očekávání, s kterými rodiče dávali děti do 1. třídy s programem Začít spolu. Dále zjistit, jestli se jejich představa plní a jestli se domnívají, že tento program zároveň připravuje děti na dovednosti potřebné na 2. stupni základní školy. Posledním bodem výzkumu s rodiči bylo zjistit očekávání a obavy z přechodu na 2. stupeň bez programu Začít spolu a jak by si ideálně přechod představovali. Konkrétní představy a názory jsou zjišťovány na základě rozhovorů a dotazníku s třemi rodiči z konkrétní třídy 5. B z Kamenné stezky v Kutné Hoře.

Popis

Klíčová slova

Začít spolu, integrovaná výuka, centra aktivit, spolupráce s rodiči, bezpečné prostředí ve třídě

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By