Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Církve, moderní media a public relations (příklad katolické církve a církve Ježíše Krista svatých posledních dnů)

Diplomová práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorPrázný, Aleš
dc.contributor.authorTyrnerová, Helena
dc.contributor.refereeFárek, Martin
dc.date.accepted2008
dc.date.accessioned2008-11-02T10:29:31Z
dc.date.available2008-11-02T10:29:31Z
dc.date.issued2008
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na interpretaci vztahu náboženství a moderních prostředků masové komunikace s důrazem na situaci v České republice a s přihlédnutím k historickému i celosvětovému kontextu. Tento vztah je podrobně popsán na příkladu katolické církve reprezentující tradiční náboženská uskupení a Církve Ježíše Krista Svatých posledních dnů, která v našich podmínkách představuje minoritní náboženskou organizaci, s níž mnozí spojují pejorativní označení „sekta‘‘. Cílem práce je vysvětlit a problematizovat způsob, jakým se tyto dva směry přizpůsobují a zároveň vymezují proti situaci v současné společnosti, která je stále více ovlivňována mediální realitou.cze
dc.description.abstract-translatedThis thesis focuses on the interpretation of the relations between religion and modern means of mass communication stressing the situation in the Czech Republic and taking account of historical and global context as well. These relations are described in detail on an example of the Catholic Church representing traditional religious groups and the Church of the Jesus Christ of the Latter-Day Saints which represents one of the minority religious groups in local circumstances. Many see this as a ‘‘destructive cult”, though. The aim of the thesis is to explain the way in which these streams accept the society and at the same time it delimits against the situation in the modern society as it is gradually influenced by media reality.eng
dc.description.departmentKatedra religionistiky a filosofiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format124 s.cze
dc.format.extent716962 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD19273
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/29960
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPráce není přístupnácze
dc.subjectNáboženstvícze
dc.subjectmoderní médiacze
dc.subjectPublic relationscze
dc.subjectkatolická církevcze
dc.subjectCírkev Ježíše Krista Svatých posledních dnůcze
dc.subjectReligioneng
dc.subjectmodern mediaeng
dc.subjectCatholic Churcheng
dc.subjectChurch of the Jesus Christ of the Latter-Day Saintseng
dc.thesis.degree-disciplineReligionistikacze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta filozofickácze
dc.thesis.degree-nameMgr.cze
dc.thesis.degree-programFilozofiecze
dc.titleCírkve, moderní media a public relations (příklad katolické církve a církve Ježíše Krista svatých posledních dnů)cze
dc.title.alternativeChurches, modern media and public relations: an example of Catholic Church and The Church of Jesus Christ of Latter-day Saintseng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
TyrnerovaH_Cirkve,moderni media_AP_2008.pdf
Velikost:
700.16 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format