Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Církve, moderní media a public relations (příklad katolické církve a církve Ježíše Krista svatých posledních dnů)

Diplomová práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Tyrnerová, Helena

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Diplomová práce je zaměřena na interpretaci vztahu náboženství a moderních prostředků masové komunikace s důrazem na situaci v České republice a s přihlédnutím k historickému i celosvětovému kontextu. Tento vztah je podrobně popsán na příkladu katolické církve reprezentující tradiční náboženská uskupení a Církve Ježíše Krista Svatých posledních dnů, která v našich podmínkách představuje minoritní náboženskou organizaci, s níž mnozí spojují pejorativní označení „sekta‘‘. Cílem práce je vysvětlit a problematizovat způsob, jakým se tyto dva směry přizpůsobují a zároveň vymezují proti situaci v současné společnosti, která je stále více ovlivňována mediální realitou.

Popis

Klíčová slova

Náboženství, moderní média, Public relations, katolická církev, Církev Ježíše Krista Svatých posledních dnů, Religion, modern media, Catholic Church, Church of the Jesus Christ of the Latter-Day Saints

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By