Publikace: Církve, moderní media a public relations (příklad katolické církve a církve Ježíše Krista svatých posledních dnů)
Diplomová práceOmezený přístupNačítá se...
Datum
Autoři
Tyrnerová, Helena
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce je zaměřena na interpretaci vztahu náboženství a moderních prostředků masové komunikace s důrazem na situaci v České republice a s přihlédnutím k historickému i celosvětovému kontextu. Tento vztah je podrobně popsán na příkladu katolické církve reprezentující tradiční náboženská uskupení a Církve Ježíše Krista Svatých posledních dnů, která v našich podmínkách představuje minoritní náboženskou organizaci, s níž mnozí spojují pejorativní označení „sekta‘‘. Cílem práce je vysvětlit a problematizovat způsob, jakým se tyto dva směry přizpůsobují a zároveň vymezují proti situaci v současné společnosti, která je stále více ovlivňována mediální realitou.
Popis
Klíčová slova
Náboženství, moderní média, Public relations, katolická církev, Církev Ježíše Krista Svatých posledních dnů, Religion, modern media, Catholic Church, Church of the Jesus Christ of the Latter-Day Saints