Publikace: Didaktika kvantového modelu atomu pro žáky 8. třídy ZŠ
Závěrečná práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Vykydal, Ivo
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato závěrečná práce se zabývá didaktikou kvantového modelu atomu na základní škole ve vztahu ke geometrii. Jedná se o pedagogický experiment, který mě vede k závěru, že edukace abstraktních témat, kterým je pochopení struktury atomu lze nejpřesvědčivěji zvládnout na formátu Waldorfské školy. Vzhledem k organizaci vyučování na státní ZŠ do vyučovacích hodin po 45 min jsem neměl příležitost plnohodnotně uplatnit výuku v epochách. Současně jsem dospěl k názoru, že „tradiční“ výuka obohacená o některé prvky Waldorfské školy nepřinese potřebnou kvalitu do edukačního procesu. Tedy tradiční výuka je nereformovatelná koncepce, která neslouží žákům k prospěchu.
Popis
Klíčová slova
geometrie, kvantový model atomu, orbitaly