Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Využití marketingového výzkumu v kontextu udržitelné módy

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Diplomová práce se zaměřuje na identifikaci postupů marketingového výzkumu, které přispívají k udržitelnému podnikání firem v oděvním průmyslu. Teoretická část práce je věnována globálním environmentálním problémům a jejich dopadu na oděvní průmysl. Dále je představen koncept udržitelné módy jako potenciálního řešení negativních dopadů textilního průmyslu na životní prostředí. V této souvislosti je zmíněna role marketingového výzkumu a udržitelného marketingu. Analytická část práce je zaměřena především na odhalení udržitelných postupů marketingového výzkumu, které přispívají k udržitelnému podnikání vybrané společnosti. Součástí je také terénní šetření ve čtyřech kamenných prodejnách a analýza digitálních platforem. Na základě zjištění z provedených analýz jsou definovány návrhy pro úpravy stávající strategie společnosti.

Popis

Klíčová slova

marketingový výzkum, udržitelnost, oděvní průmysl, udržitelná móda, outdoorové produkty, marketing research, sustainability, fashion industry, sustainable fashion, outdoor products

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By