Publikace: Využití marketingového výzkumu v kontextu udržitelné módy
Diplomová práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zaměřuje na identifikaci postupů marketingového výzkumu, které přispívají k udržitelnému podnikání firem v oděvním průmyslu. Teoretická část práce je věnována globálním environmentálním problémům a jejich dopadu na oděvní průmysl. Dále je představen koncept udržitelné módy jako potenciálního řešení negativních dopadů textilního průmyslu na životní prostředí. V této souvislosti je zmíněna role marketingového výzkumu a udržitelného marketingu. Analytická část práce je zaměřena především na odhalení udržitelných postupů marketingového výzkumu, které přispívají k udržitelnému podnikání vybrané společnosti. Součástí je také terénní šetření ve čtyřech kamenných prodejnách a analýza digitálních platforem. Na základě zjištění z provedených analýz jsou definovány návrhy pro úpravy stávající strategie společnosti.
Popis
Klíčová slova
marketingový výzkum, udržitelnost, oděvní průmysl, udržitelná móda, outdoorové produkty, marketing research, sustainability, fashion industry, sustainable fashion, outdoor products