Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Developing Speaking Skills in Lower-Secondary Learners: Focus on Feedback

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorČerná, Monika
dc.contributor.authorTomášková, Magdalena
dc.contributor.refereeZitková, Helena
dc.date.accepted2020-06-24
dc.date.accessioned2020-07-08T10:51:05Z
dc.date.available2020-07-08T10:51:05Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-04-20
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with development of speaking skills in lower-secondary learners with a focus on feedback. The theoretical part introduces communicative competence which is more specified for developing speaking skills in lower-secondary learners. Furthermore, it discusses varieties of speaking tasks through which the speaking skills can be developed. Finally, it defines feedback and discusses different techniques of teacher´s provision of feedback and their efficiency during speaking activities. The practical part examines which feedback techniques are used in practice and if they are in alignment with the aim of the activity.eng
dc.description.abstract-translatedTato bakalářská práce se zabývá rozvojem dovednosti mluvení u žáků na druhém stupni základní školy se zaměřením na zpětnou vazbu. Teoretická část nejprve představuje komunikační kompetenci, která je více konkretizována pro rozvoj mluvení na 2. stupni základní školy. Dále rozebírá různé typy mluvních aktivit, které pomáhají rozvoji řečové dovednosti. Na závěr definuje pojem zpětná vazba a diskutuje různé techniky poskytování a jejich efektivnost během mluvních aktivit. Praktická část zkoumá, jaké techniky poskytování zpětné vazby jsou používány v praxi a zda tyto techniky jsou v souladu s cílem aktivity.cze
dc.description.defenceStudentka představila svou práci a na zákl. výborně připravené obhajoby adekvátně reagovala na otázky a připomínky v posudcích.cze
dc.description.departmentFakulta filozofickácze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format68 s.
dc.identifier.stag39282
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/75761
dc.language.isoeng
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectcommunicative competenceeng
dc.subjectspeaking taskseng
dc.subjectfeedbackeng
dc.subjectalignmenteng
dc.subjectkomunikační kompetencecze
dc.subjectmluvní aktivitycze
dc.subjectzpětná vazbacze
dc.subjectsouladcze
dc.thesis.degree-disciplineAnglický jazyk - specializace v pedagogicecze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta filozofickácze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.titleDeveloping Speaking Skills in Lower-Secondary Learners: Focus on Feedbackeng
dc.title.alternativeRozvoj dovednosti mluvení u žáků na 2. stupni základní školy se zaměřením na zpětnou vazbucze
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
TomaskovaM_DevelopingSpeaking_MC_2020.pdf
Velikost:
2.3 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
CernaM_DevelopingSpeaking_MT_2020.pdf
Velikost:
295.61 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce
Načítá se...
Náhled
Název:
Magdalena_Tomaskova.doc
Velikost:
57.5 KB
Formát:
Microsoft Word
Popis:
Posudek oponenta práce