Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Corporate social responsibility from the perspective of companies producing passenger cars in the Czech Republic

Konferenční objektopen accesspeer-reviewedpostprint
dc.contributor.authorSommerauerová, Danacze
dc.contributor.authorHyršlová, Jaroslavacze
dc.date.accessioned2019-05-22T07:56:59Z
dc.date.available2019-05-22T07:56:59Z
dc.date.issued2018eng
dc.description.abstractCorporate social responsibility (CSR) is currently a highly discussed topic. The use of CSR strategy may represent a crucial component of competitiveness of a business. CSR application in business means that the company also takes into consideration environmental and social aspects and impacts of its activities, products and services. Today's customers look for not only high-quality products and services, but they also observe the behaviour and the strategy of companies from the point of view of their environmental and social impacts. This concept is important not only for customers, but also for other stakeholders (investors, employees, suppliers, the public, media, the state and other similar stakeholders). CSR issues are increasingly important for the automotive industry. The aim of this paper is to present and to compare approaches to CSR communicated by selected companies producing passenger cars in the Czech Republic on their websites. The attention is primarily focused on those economic, environmental and social aspects of CSR that are considered important by these companies with regard to their business sector; selected companies communicate these aspects by means of websites to their stakeholders. The acquired data are processed by means of the following methods: the content analysis and the comparative analysis.eng
dc.description.abstract-translatedProblematika společenské odpovědnosti organizací (CSR) je v současné době velmi diskutovaným tématem. Použití strategie CSR může mít rozhodující vliv na konkurenceschopnost podniku. Aplikace CSR v podnikání znamená, že společnost také bere v úvahu environmentální a sociální aspekty a dopady svých činností, produktů a služeb. Dnešní zákazníci hledají nejen produkty a služby vysoké kvality, ale také chování a strategii podniků z hlediska jejich environmentálních a sociálních dopadů. Tento koncept je důležitý nejen pro zákazníky, ale i pro další zúčastněné strany (investory, zaměstnance, dodavatele, veřejnost, média, stát a další podobné subjekty). Otázky CSR jsou pro automobilový průmysl stále důležitější. Cílem tohoto příspěvku je prezentovat a porovnat přístupy k CSR, sdělované vybranými společnostmi vyrábějícími osobní automobily v České republice na svých internetových stránkách. Pozornost je zaměřena především na ty ekonomické, environmentální a sociální aspekty CSR, které tyto společnosti považují za důležité vzhledem k jejich podnikatelskému sektoru. Získaná data jsou zpracovávána pomocí následujících metod: obsahová analýza a srovnávací analýza.cze
dc.eventThe 12th International Days of Statistics and Economics (06.09.2018 - 08.09.2018, Praha)eng
dc.formatp. 1677-1686eng
dc.identifier.isbn978-80-87990-14-8eng
dc.identifier.obd39881120eng
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/72435
dc.identifier.wos000455809400166
dc.language.isoengeng
dc.peerreviewedyeseng
dc.publicationstatuspostprinteng
dc.publisherMelandriumeng
dc.relation.ispartofThe 12th International Days of Statistics and Economics : conference proceedingseng
dc.rightsopen accesseng
dc.subjectcorporate social responsibilityeng
dc.subjectenvironmental and social aspectseng
dc.subjectautomotive industryeng
dc.subjectspolečenská odpovědnost organizacícze
dc.subjectenvironmentální a sociální aspektycze
dc.subjectautomobilový průmyslcze
dc.titleCorporate social responsibility from the perspective of companies producing passenger cars in the Czech Republiceng
dc.title.alternativeSpolečenská odpovědnost organizací z pohledu společností vyrábějících osobní automobily v České republicecze
dc.typeConferenceObjecteng
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
Clanek.pdf
Velikost:
480.29 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format