Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
VLIV SLOVA „ZDARMA“ NA NÁKUPNÍ CHOVÁNÍ RŮZNÝCH GENERACÍ

Článekopen accesspeer-reviewedpublished
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Pojkarová, Kateřina
Anchutkina, Yaroslava
Baťová, Klára

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

V dopravě, spojích nebo jakékoli jiné oblasti lidé často činí rozhodnutí, která nejsou racionální. Jedním z vlivů, který to způsobuje, je nabídka něčeho zdarma. Tento článek se zaměřil na zkoumání tohoto vlivu mezi různými generacemi. Snahou bylo zjistit, jestli mladší generace reagují odlišným způsobem než generace starší. Významný rozdíl se neprokázal, při zkoumání tohoto problému se však ukázal (a potvrdil) jiný jev, a to vliv formulace nabídky se slovem „zdarma“ na rozhodování spotřebitelů.

Popis

Klíčová slova

iracionální chování, rozhodování, doprava, spoje, zdarma, generace, irrational behaviour, decision making, transportation, communications, free of charge, generations

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By