Publikace: VLIV SLOVA „ZDARMA“ NA NÁKUPNÍ CHOVÁNÍ RŮZNÝCH GENERACÍ
Článekopen accesspeer-reviewedpublishedNačítá se...
Soubory
Datum
Autoři
Pojkarová, Kateřina
Anchutkina, Yaroslava
Baťová, Klára
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Abstrakt
V dopravě, spojích nebo jakékoli jiné oblasti lidé často činí rozhodnutí, která nejsou racionální. Jedním z vlivů, který to způsobuje, je nabídka něčeho zdarma. Tento článek se zaměřil na zkoumání tohoto vlivu mezi různými generacemi. Snahou bylo zjistit, jestli mladší generace reagují odlišným způsobem než generace starší. Významný rozdíl se neprokázal, při zkoumání tohoto problému se však ukázal (a potvrdil) jiný jev, a to vliv formulace nabídky se slovem „zdarma“ na rozhodování spotřebitelů.
Popis
Klíčová slova
iracionální chování, rozhodování, doprava, spoje, zdarma, generace, irrational behaviour, decision making, transportation, communications, free of charge, generations