Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
VLIV SLOVA „ZDARMA“ NA NÁKUPNÍ CHOVÁNÍ RŮZNÝCH GENERACÍ

Článekopen accesspeer-reviewedpublished
dc.contributor.authorPojkarová, Kateřina
dc.contributor.authorAnchutkina, Yaroslava
dc.contributor.authorBaťová, Klára
dc.date.accessioned2023-07-12T13:05:04Z
dc.date.available2023-07-12T13:05:04Z
dc.date.issued2022
dc.description.abstractV dopravě, spojích nebo jakékoli jiné oblasti lidé často činí rozhodnutí, která nejsou racionální. Jedním z vlivů, který to způsobuje, je nabídka něčeho zdarma. Tento článek se zaměřil na zkoumání tohoto vlivu mezi různými generacemi. Snahou bylo zjistit, jestli mladší generace reagují odlišným způsobem než generace starší. Významný rozdíl se neprokázal, při zkoumání tohoto problému se však ukázal (a potvrdil) jiný jev, a to vliv formulace nabídky se slovem „zdarma“ na rozhodování spotřebitelů.cze
dc.description.abstract-translatedIn transportation, communications, or any other field, people often make decisions that are not rational. One influence that causes this is to offersomething for free. This article aimed to investigatethis influence between different generations. The aim was tofind out if the younger generations react in adifferent way fromthe older generations. A significant difference was not found. However, inresearchingthis problem, another phenomenon was shown (and confirmed), namely the influence of the wording of the offer with the word free.eng
dc.formatp. 1-10eng
dc.identifier.doi10.46585/pc.2022.2.2395
dc.identifier.issn1801-674X
dc.identifier.obd39887872
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/81090
dc.language.isocze
dc.peerreviewedyeseng
dc.publicationstatuspublishedeng
dc.relation.ispartofPerner´s Contacts, volume 17, issue: 2eng
dc.relation.publisherversionhttps://pernerscontacts.upce.cz/index.php/perner/article/view/2395/2126
dc.rightsopen accesseng
dc.rights.licenceCC BY 4.0
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectiracionální chovánícze
dc.subjectrozhodovánícze
dc.subjectdopravacze
dc.subjectspojecze
dc.subjectzdarmacze
dc.subjectgeneracecze
dc.subjectirrational behavioureng
dc.subjectdecision makingeng
dc.subjecttransportationeng
dc.subjectcommunicationseng
dc.subjectfree of chargeeng
dc.subjectgenerationseng
dc.titleVLIV SLOVA „ZDARMA“ NA NÁKUPNÍ CHOVÁNÍ RŮZNÝCH GENERACÍcze
dc.title.alternativeTHE EFFECT OF THE WORD „FREE“ ON DIFFERENT GENERATIONSeng
dc.typeArticleeng
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
Pojkarova.pdf
Velikost:
378.64 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format