Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Online marketingové strategie se zaměřením na využití jednotného vizuálního stylu

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorBílková, Renáta
dc.contributor.authorDoležal, Filip
dc.date.accepted2025-06-03
dc.date.accessioned2025-07-07T07:33:08Z
dc.date.issued2025
dc.date.submitted2025-04-30
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá návrhem a aplikací jednotného vizuálního stylu a online prezentace pro začínající gastronomický projekt. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vymezeny základní principy online marketingu, vizuální identity značky a tvorby webové prezentace. Praktická část se zaměřuje na samotné vytvoření loga a jeho variant, definování jednotného vizuálního stylu včetně barevné palety, typografie a aplikace vizuální identity na propagační materiály, webovou stránku a sociální sítě. Výstupem je komplexní manuál vizuálního stylu a návrh online prezentace v souladu s moderními principy grafického designu a marketingové komunikace.cze
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's thesis focuses on the design and application of a unified visual identity and online presence for the emerging gastronomic project. The thesis is divided into a theoretical and practical part. The theoretical section defines the basic principles of online marketing, brand visual identity, and website development. The practical part is dedicated to the creation of the logo and its variations, the definition of a complete visual style manual including color palette and typography, and the application of visual identity to promotional materials, a website, and social media. The outcome is a comprehensive visual identity manual and a design of online presence in accordance with contemporary graphic design and marketing communication principles.eng
dc.description.defenceStudent přednesl obhajobu práce s názvem Online marketingové strategie se zaměřením na využití jednotného vizuálního stylu. Cílem práce je zpracovat online marketingovou strategii začínající firmy, se zaměřením zejména na návrh vlastních webových stránek a prezentaci na sociálních sítích respektující navržený jednotný vizuální styl. Otázky dle posudku vedoucího práce: 1. V práci jste vytvořil jednotnou vizuální identitu značky Tommy Chef, včetně loga a brand manuálu. Jakým způsobem jste ověřoval, že zvolený vizuální styl odpovídá cílové skupině značky a jejím hodnotám? 2. Součástí práce jsou i návrhy pro budoucí marketingové kroky značky. Které z těchto návrhů považujete za klíčové pro úspěšný start značky na trhu a proč? Otázky komise: K práci nebyla položena doplňující otázka. Student na položené otázky vedoucího práce reagoval.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format60 s.
dc.identifier.stag49431
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/85016
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsbez omezenícze
dc.subjectlogocze
dc.subjectvizuální identitacze
dc.subjectjednotný vizuální stylcze
dc.subjectonline marketingcze
dc.subjectsociální sítěcze
dc.subjectwebová stránkacze
dc.subjectWordpresscze
dc.subjectgastronomiecze
dc.subjectsoukromý kuchařcze
dc.subjectlogoeng
dc.subjectvisual identityeng
dc.subjectconsistent visual styleeng
dc.subjectonline marketingeng
dc.subjectsocial mediaeng
dc.subjectwebsiteeng
dc.subjectWordpresseng
dc.subjectgastronomyeng
dc.subjectprivate chefeng
dc.thesis.degree-disciplineMultimédia ve firemní praxicze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programAplikovaná informatikacze
dc.titleOnline marketingové strategie se zaměřením na využití jednotného vizuálního stylucze
dc.title.alternativeOnline marketing strategies with a focus on using a consistent visual styleeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
DolezalF_MarketingoveStrategie_RB_2025.pdf
Velikost:
1.76 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
BILKOVAR_MarketingoveStrategie_FD_2025.pdf
Velikost:
157.31 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce
Načítá se...
Náhled
Název:
DolezalF_MarketingoveStrategie_RB_prilohaBP_2025.pdf
Velikost:
3.77 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
VŠKP - příloha