Publikace: Online marketingové strategie se zaměřením na využití jednotného vizuálního stylu
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a aplikací jednotného vizuálního stylu a online prezentace pro začínající gastronomický projekt.
Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vymezeny základní principy online marketingu, vizuální identity značky a tvorby webové prezentace. Praktická část se zaměřuje na samotné vytvoření loga a jeho variant, definování jednotného vizuálního stylu včetně barevné palety, typografie a aplikace vizuální identity na propagační materiály, webovou stránku a sociální sítě.
Výstupem je komplexní manuál vizuálního stylu a návrh online prezentace v souladu s moderními principy grafického designu a marketingové komunikace.
Popis
Klíčová slova
logo, vizuální identita, jednotný vizuální styl, online marketing, sociální sítě, webová stránka, Wordpress, gastronomie, soukromý kuchař, logo, visual identity, consistent visual style, online marketing, social media, website, Wordpress, gastronomy, private chef