Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Online marketingové strategie se zaměřením na využití jednotného vizuálního stylu

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a aplikací jednotného vizuálního stylu a online prezentace pro začínající gastronomický projekt. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vymezeny základní principy online marketingu, vizuální identity značky a tvorby webové prezentace. Praktická část se zaměřuje na samotné vytvoření loga a jeho variant, definování jednotného vizuálního stylu včetně barevné palety, typografie a aplikace vizuální identity na propagační materiály, webovou stránku a sociální sítě. Výstupem je komplexní manuál vizuálního stylu a návrh online prezentace v souladu s moderními principy grafického designu a marketingové komunikace.

Popis

Klíčová slova

logo, vizuální identita, jednotný vizuální styl, online marketing, sociální sítě, webová stránka, Wordpress, gastronomie, soukromý kuchař, logo, visual identity, consistent visual style, online marketing, social media, website, Wordpress, gastronomy, private chef

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By