Publikace: Optimalizace výkonových parametrů dvoutaktního motoru
Bakalářská práceopen access| dc.contributor.advisor | Gregora, Stanislav | |
| dc.contributor.author | Štumr, Vojtěch | |
| dc.date.accepted | 2011 | |
| dc.date.accessioned | 2011-07-11T20:14:14Z | |
| dc.date.available | 2011-07-11T20:14:14Z | |
| dc.date.issued | 2011 | |
| dc.description.abstract | Práce je věnována studiu vybraných faktorů, které mají vliv na otáčkovou charakteristiku dvoutaktního motoru. Jde především o délku výfukového potrubí, hlavní trysku a velikost předstihu zapalování. Zapalování palivové směsi bylo optimalizováno pomocí elektronického zapalování. Pozornost byla věnována také ověření správnosti a reprodukovatelnosti měření použité motorové brzdy. | cze |
| dc.description.abstract-translated | Bachelor thesis is focused on selected factors, which affect power curve of the two stroke engine. It´s mainly about the lenght of exhaust pipe, main jet and the spark advance. Spark advance was optimazed by electronic ignition. Attention was paid to verify the correctness and reproducibility of measurement used for the engine brake. | eng |
| dc.description.defence | Na obhajobu bakalářské práce měl bakalář připravenou výstižnou prezentaci své bakalářské práce, v níž se zabýval studiem vybraných faktorů, které mají vliv na charakteristiku otáček dvoutaktního motoru. Jde především o délku výfukového potrubí, hlavní trysku a velikost předstihu zapalování. Na dotazy členů komise reagoval pohotově a prokázal velmi dobrou znalost řešené problematiky. Pozn.: Student obhajuje práci odevzdanou v prezenční formě studia v roce 2010 (z evidenčních důvodů musely být ve Stagu provedeny některé změny). | cze |
| dc.description.department | Katedra dopravních prostředků a diagnostiky | cze |
| dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
| dc.format | 41 s. | cze |
| dc.format.extent | 2290951 bytes | cze |
| dc.format.mimetype | application/pdf | cze |
| dc.identifier | Univerzitní knihovna (sklad) | cze |
| dc.identifier.signature | D24162 | |
| dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10195/39357 | |
| dc.language.iso | cze | |
| dc.publisher | Univerzita Pardubice | cze |
| dc.rights | Bez omezení | cze |
| dc.subject | otáčkové charakteristiky | cze |
| dc.subject | dvoudobé motory | cze |
| dc.subject | elektronická zapalování | cze |
| dc.subject | palivové směsi | cze |
| dc.subject | power curves | eng |
| dc.subject | two stroke engines | eng |
| dc.subject | electronic ignitions | eng |
| dc.subject | fuel mixture | eng |
| dc.thesis.degree-discipline | Dopravní prostředky-Silniční vozidla | cze |
| dc.thesis.degree-grantor | Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera | cze |
| dc.thesis.degree-name | Bc. | cze |
| dc.thesis.degree-program | Dopravní technologie a spoje | cze |
| dc.title | Optimalizace výkonových parametrů dvoutaktního motoru | cze |
| dc.title.alternative | Output modifications of two stroke engine | eng |
| dc.type | bakalářská práce | cze |
| dspace.entity.type | Publication |
Soubory
Původní svazek
1 - 2 z 2
Načítá se...
- Název:
- StumrV_OptimalizaceVykonovych_SG_2010.pdf
- Velikost:
- 2.18 MB
- Formát:
- Adobe Portable Document Format
Načítá se...
- Název:
- GregoraS_Optimalizace výkonových_VŠ_2011.pdf
- Velikost:
- 472.55 KB
- Formát:
- Adobe Portable Document Format