Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Optimalizace výkonových parametrů dvoutaktního motoru

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorGregora, Stanislav
dc.contributor.authorŠtumr, Vojtěch
dc.date.accepted2011
dc.date.accessioned2011-07-11T20:14:14Z
dc.date.available2011-07-11T20:14:14Z
dc.date.issued2011
dc.description.abstractPráce je věnována studiu vybraných faktorů, které mají vliv na otáčkovou charakteristiku dvoutaktního motoru. Jde především o délku výfukového potrubí, hlavní trysku a velikost předstihu zapalování. Zapalování palivové směsi bylo optimalizováno pomocí elektronického zapalování. Pozornost byla věnována také ověření správnosti a reprodukovatelnosti měření použité motorové brzdy.cze
dc.description.abstract-translatedBachelor thesis is focused on selected factors, which affect power curve of the two stroke engine. It´s mainly about the lenght of exhaust pipe, main jet and the spark advance. Spark advance was optimazed by electronic ignition. Attention was paid to verify the correctness and reproducibility of measurement used for the engine brake.eng
dc.description.defenceNa obhajobu bakalářské práce měl bakalář připravenou výstižnou prezentaci své bakalářské práce, v níž se zabýval studiem vybraných faktorů, které mají vliv na charakteristiku otáček dvoutaktního motoru. Jde především o délku výfukového potrubí, hlavní trysku a velikost předstihu zapalování. Na dotazy členů komise reagoval pohotově a prokázal velmi dobrou znalost řešené problematiky. Pozn.: Student obhajuje práci odevzdanou v prezenční formě studia v roce 2010 (z evidenčních důvodů musely být ve Stagu provedeny některé změny).cze
dc.description.departmentKatedra dopravních prostředků a diagnostikycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format41 s.cze
dc.format.extent2290951 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD24162
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/39357
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectotáčkové charakteristikycze
dc.subjectdvoudobé motorycze
dc.subjectelektronická zapalovánícze
dc.subjectpalivové směsicze
dc.subjectpower curveseng
dc.subjecttwo stroke engineseng
dc.subjectelectronic ignitionseng
dc.subjectfuel mixtureeng
dc.thesis.degree-disciplineDopravní prostředky-Silniční vozidlacze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Perneracze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programDopravní technologie a spojecze
dc.titleOptimalizace výkonových parametrů dvoutaktního motorucze
dc.title.alternativeOutput modifications of two stroke engineeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
StumrV_OptimalizaceVykonovych_SG_2010.pdf
Velikost:
2.18 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Načítá se...
Náhled
Název:
GregoraS_Optimalizace výkonových_VŠ_2011.pdf
Velikost:
472.55 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format