Srovnání učebních stylů studentů prvních a třetích ročníků Fakulty filozofické a Fakulty ekonomicko-správní Univerzity Pardubice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křišťálová, Jana
dc.contributor.author Hasilová, Simona
dc.date.accessioned 2024-06-05T09:32:59Z
dc.date.available 2024-06-05T09:32:59Z
dc.date.issued 2024
dc.date.submitted 2024-03-31
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/82818
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je zmapovat, jaké rozdíly jsou mezi učebními styly studentů prvních a třetích ročníků vybraných fakult Univerzity Pardubice. Teoretická část zabývá učením, styly učení, vzděláváním a druhy vzdělávání. Dále se práce věnuje učebním strategiím. Cílem praktické části je zjistit, v čem se liší učební styly studentů prvních a třetích ročníků, zdali se učí v průběhu celého semestru, z jakých materiálů čerpají informace ke zkouškám, jestli se studenti setkávají za účelem přípravy na zkoušku, kde se ve většině případech učí a zda dbají na zdravý cirkadiánní rytmus. Údaje jsou zjištěny pomocí kvantitativního výzkumu, který byl prováděn formou anonymních dotazníků. Výzkum se týká vysokoškolských studentů prvních a třetích ročníků bakalářských oborů z Fakulty filozofické a Fakulty ekonomicko-správní Univerzity Pardubice. cze
dc.format 68 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject styly učení cze
dc.subject vzdělávání cze
dc.subject učení cze
dc.subject učební strategie cze
dc.subject cirkadiánní rytmus cze
dc.subject learning styles eng
dc.subject education eng
dc.subject learning eng
dc.subject learning strategies eng
dc.subject circadian rhythm eng
dc.title Srovnání učebních stylů studentů prvních a třetích ročníků Fakulty filozofické a Fakulty ekonomicko-správní Univerzity Pardubice cze
dc.title.alternative Comparison of learning styles of first and third year students of the Faculty of Arts and Philosophy and the Faculty of Economics and Administration of the University of Pardubice eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Hájková, Lucie
dc.date.accepted 2024-05-21
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is to map the differences between the learning styles of first and third year students of selected faculties of the University of Pardubice. The theoretical part deals with learning, learning styles, education and types of education. Furthermore, the thesis deals with learning strategies. The aim of the practical part is to find out how the learning styles of first and third year students differ, whether they study throughout the semester, from which materials they draw information for exams, whether students meet to prepare for exams, where they study in most cases and whether they pay attention to a healthy circadian rhythm. The data is collected through a quantitative research that was conducted through anonymous questionnaires. The research concerns university students of the first and third years of bachelor's studies from the Faculty of Philosophy and the Faculty of Economics and Administration of the University of Pardubice. eng
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Humanitní studia - Specializace v pedagogických vědách cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-program Humanitní studia cze
dc.description.defence Studentka představila práci ve formě vlastní prezentace, několik struktur vlastní motivace, cílů, obsahu, metod a vl. závěrů. Zodpověděla dotazy z posudků i členů komise. cze
dc.identifier.stag 46515
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account