Spokojenost cestujících s kvalitou služeb na Hlavním nádraží v Praze
Bakalářská práceDatum publikování
2023
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se zabývá problematikou spokojeností cestujících s kvalitou služeb v Praze na Hlavním nádraží. V rámci analytické části, prostřednictvím dotazníkového šetření, bude zjišťován aktuální stav potřeb cestujících v Praze na Hlavním nádraží. Na základě výstupů provedené analýzy budou navržena opatření ve snaze zlepšit komfort cestujících v Praze na hlavním nádraží.
Rozsah stran
61 s., 7 s. příl.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Dopravní technologie a spoje
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
cestující, průzkum, Praha hlavní nádraží, spokojenost, passengers, survey, Prague main railway station, satisfaction