Produktová komunikace nového modelu ŠKODA AUTO a.s. za zhoršené epidemiologické situace
Diplomová práceOmezený přístupDatum publikování
2022
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá produktovou komunikací nového modelu ŠKODA AUTO a.s. za zhoršené epidemiologické situace. V první kapitole je teoreticky vymezena zkoumaná problematika, tedy marketingová a produktové komunikace a epidemie SARS-CoV-2. Ve druhé kapitole je zpracována analýza procesů produktová komunikace nového modelu ŠKODA AUTO a.s. za standardní epidemiologické situace. Ve třetí kapitole je navržena produktová komunikace nového modelu ŠKODA AUTO a.s. za zhoršené epidemiologické situace, která je ve čtvrté kapitole zhodnocena.
Rozsah stran
77 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce bude přístupná od 08.06.2025
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Technologie a management v dopravě
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
marketingová komunikace, produkt, produktová komunikace, ŠKODA AUTO a. s., epidemie SARS-CoV-2, event, marketing communication, product, product communication, ŠKODA AUTO a.s., SARS-CoV-2, pandemic, event