Digitální knihovnaUPCE
 

Produktová komunikace nového modelu ŠKODA AUTO a.s. za zhoršené epidemiologické situace

Diplomová práceOmezený přístup

Abstrakt

Diplomová práce se zabývá produktovou komunikací nového modelu ŠKODA AUTO a.s. za zhoršené epidemiologické situace. V první kapitole je teoreticky vymezena zkoumaná problematika, tedy marketingová a produktové komunikace a epidemie SARS-CoV-2. Ve druhé kapitole je zpracována analýza procesů produktová komunikace nového modelu ŠKODA AUTO a.s. za standardní epidemiologické situace. Ve třetí kapitole je navržena produktová komunikace nového modelu ŠKODA AUTO a.s. za zhoršené epidemiologické situace, která je ve čtvrté kapitole zhodnocena.

Rozsah stran

77 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce bude přístupná od 08.06.2025

Název akce

ISBN

Studijní obor

Dopravní management, marketing a logistika

Studijní program

Technologie a management v dopravě

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

marketingová komunikace, produkt, produktová komunikace, ŠKODA AUTO a. s., epidemie SARS-CoV-2, event, marketing communication, product, product communication, ŠKODA AUTO a.s., SARS-CoV-2, pandemic, event

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced