Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Rýdl, Karel |
|
dc.contributor.author |
Ciner, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2022-06-17T11:50:55Z |
|
dc.date.available |
2022-06-17T11:50:55Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/79427 |
|
dc.description.abstract |
Závěrečná práce bude představovat možnosti využití aktivizačních metod na
střední škole. V teoretické části dojde k popsání procesu současné ekologie a
životního prostředí. Z odborné literatury budou představeny základní ekologické
pojmy spojené s faktory prostředí. Významnější část zde zaujímá vztah člověka a
jeho činnosti k životnímu prostředí a také zejména dopadů jeho činnosti na přírodu.
V rámci zachování okolní přírody je zde věnována část zabývající se pojmem
územní ochrana přírody a na toto téma volně navazují ochrana vod.
V praktické části se v práci představí využití organizačních forem výuky. Bude
se zde preferovat aktivní zapojení žáků ve výuce formou pracovních listů
v předmětu Základy ekologie. Představí se zde základní témata probíraného učiva.
Účelem pracovních listů bude směrovat k opakování učiva a procvičování
vědomostí získaných ve výuce.
Cílem práce bude ověření možností aktivizace žáků a přispění k motivaci
v daném předmětu začleněním pracovních listů ve výuce. Ukázka pracovních listů
je součástí praktické části práce. |
cze |
dc.format |
44 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
aktivizace |
cze |
dc.subject |
střední škola |
cze |
dc.subject |
ekologie |
cze |
dc.subject |
životní prostředí |
cze |
dc.subject |
motivace |
cze |
dc.subject |
ochrana přírody |
cze |
dc.subject |
ochrana vod |
cze |
dc.subject |
pracovní listy |
cze |
dc.subject |
activation |
en |
dc.subject |
high school |
en |
dc.subject |
ecology |
en |
dc.subject |
environment |
en |
dc.subject |
motivation |
en |
dc.subject |
nature protection |
en |
dc.subject |
water protection |
en |
dc.subject |
worksheets |
en |
dc.title |
Využití aktivizačních metod ve výuce na střední škole |
cze |
dc.type |
závěrečná práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Ďatko, Ilona |
|
dc.date.accepted |
2022 |
|
dc.description.abstract-translated |
The final work will present the possibilities of using activation methods in high
school. The theoretical part describes the process of contemporary ecology and the
environment. Basic ecological concepts related to environmental factors will be
introduced from the professional literature. The most important part here is the
relationship of man and his activities to the environment and also especially the impacts
of his activities on nature.
As part of the preservation of the surrounding nature, a section dealing with the
concept of territorial nature protection is devoted to this topic, and water protection is
loosely related to this topic.
In the practical part, the work will introduce the use of organizational forms of
teaching. The active involvement of pupils in teaching in the form of worksheets in the
subject Basics of Ecology will be preferred here. The basic topics of the subject matter
will be introduced here. The purpose of the worksheets will be to repeat the curriculum
and practice the knowledge gained in teaching.
The aim of the work will be to verify the possibilities of activating students and
contribute to motivation in the subject by including worksheets in teaching. A sample of
worksheets is part of the practical part of the work. |
eng |
dc.thesis.degree-discipline |
Doplňující pedagogické studium |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
|
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account
|