Využití aktivizačních metod ve výuce na střední škole
Závěrečná práceOtevřený přístupDatum publikování
2022
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Závěrečná práce bude představovat možnosti využití aktivizačních metod na
střední škole. V teoretické části dojde k popsání procesu současné ekologie a
životního prostředí. Z odborné literatury budou představeny základní ekologické
pojmy spojené s faktory prostředí. Významnější část zde zaujímá vztah člověka a
jeho činnosti k životnímu prostředí a také zejména dopadů jeho činnosti na přírodu.
V rámci zachování okolní přírody je zde věnována část zabývající se pojmem
územní ochrana přírody a na toto téma volně navazují ochrana vod.
V praktické části se v práci představí využití organizačních forem výuky. Bude
se zde preferovat aktivní zapojení žáků ve výuce formou pracovních listů
v předmětu Základy ekologie. Představí se zde základní témata probíraného učiva.
Účelem pracovních listů bude směrovat k opakování učiva a procvičování
vědomostí získaných ve výuce.
Cílem práce bude ověření možností aktivizace žáků a přispění k motivaci
v daném předmětu začleněním pracovních listů ve výuce. Ukázka pracovních listů
je součástí praktické části práce.
Rozsah stran
44 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Doplňující pedagogické studium
Studijní program
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
aktivizace, střední škola, ekologie, životní prostředí, motivace, ochrana přírody, ochrana vod, pracovní listy, activation, high school, ecology, environment, motivation, nature protection, water protection, worksheets