Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Ehlová, Marcela |
|
dc.contributor.author |
Klemová, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2022-06-17T09:10:56Z |
|
dc.date.available |
2022-06-17T09:10:56Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/79425 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá tvorbou metodiky adaptačního kurzu pro nově vznikající kolektiv.
Cílem práce je popsat důležitost adaptačních kurzů jako nedílnou součást primární prevence na základní škole a vytvořit konkrétní metodiku pro utváření a stmelování kolektivu. Východiskem pro metodickou část práce je zážitková pedagogika a její principy. Téma práce jsem si vybrala s cílem edukovat pedagogy o výhodách využívání principů zážitkové pedagogiky v rámci vzdělávání. |
cze |
dc.format |
73 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
adaptační kurz |
cze |
dc.subject |
primární prevence |
cze |
dc.subject |
školní třída |
cze |
dc.subject |
hra |
cze |
dc.subject |
rizikové chování |
cze |
dc.subject |
zážitková pedagogika |
cze |
dc.subject |
adaptation course |
en |
dc.subject |
primary prevention |
en |
dc.subject |
class |
en |
dc.subject |
game |
en |
dc.subject |
risky behaviour |
en |
dc.subject |
experiential pedagogy |
en |
dc.title |
Adaptační kurz jako součást prevence na základní škole |
cze |
dc.type |
závěrečná práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Ďatko, Ilona |
|
dc.date.accepted |
2022 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work deals with the creation of an adaptation course methodology for a newly emerging team. The aim of the thesis is to describe the importance of adaptation courses as an integral part of primary prevention in primary school and to create a specific methodology for the formation and bonding of the team. The starting point for the methodological part of the work is experiential pedagogy and its principles. I chose the topic of the work in order to educate teachers about benefits of using the principles of experiential pedagogy in education. |
en |
dc.thesis.degree-discipline |
Doplňující pedagogické studium |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|