Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Šándorová, Zdena |
|
dc.contributor.author |
Švestková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2022-06-16T12:24:36Z |
|
dc.date.available |
2022-06-16T12:24:36Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/79422 |
|
dc.description.abstract |
Práce je věnována problematice specifik práce speciálního pedagoga na základní škole speciální a obsahové analýze školního vzdělávacího programu. Cílovou skupinou jsou žáci se středně těžkým a těžkým mentálním postižením. Praktická část práce využívá kvalitativní design, pomocí rozhovorů zjišťuje faktory, které je třeba zohlednit při práci speciálního pedagoga v hodinách čtení. Obsahem empirické části je také kazuistika žákyně s mentálním postižením. |
cze |
dc.format |
65 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
speciální pedagog |
cze |
dc.subject |
základní škola speciální |
cze |
dc.subject |
mentální postižení |
cze |
dc.subject |
čtení |
cze |
dc.subject |
special educator |
en |
dc.subject |
Special Primary School |
en |
dc.subject |
intellectual disability |
en |
dc.subject |
reading |
en |
dc.title |
Specifika práce pedagoga na základní škole speciální |
cze |
dc.title.alternative |
Specifics of the work of a teacher at a special elementary school |
en |
dc.type |
závěrečná práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Ehlová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2022 |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Doplňující pedagogické studium |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|