Specifika práce pedagoga na základní škole speciální
Závěrečná práceOtevřený přístupDatum publikování
2022
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce je věnována problematice specifik práce speciálního pedagoga na základní škole speciální a obsahové analýze školního vzdělávacího programu. Cílovou skupinou jsou žáci se středně těžkým a těžkým mentálním postižením. Praktická část práce využívá kvalitativní design, pomocí rozhovorů zjišťuje faktory, které je třeba zohlednit při práci speciálního pedagoga v hodinách čtení. Obsahem empirické části je také kazuistika žákyně s mentálním postižením.
Rozsah stran
65 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Doplňující pedagogické studium
Studijní program
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
speciální pedagog, základní škola speciální, mentální postižení, čtení, special educator, Special Primary School, intellectual disability, reading