Digitální knihovnaUPCE
 

Marketingová komunikace vybraného autobusového dopravce v České Republice

Diplomová práceOmezený přístup

Abstrakt

Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci vybraného autobusového dopravce v České republice. Zabývá se teoretickým vymezením marketingové komunikace a analýzou současné marketingové komunikace vybraného autobusového dopravce. Práce se zabývá možným zlepšením současné marketingové komunikace a jeho zhodnocením.

Rozsah stran

65 s., 6 s. příl.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce bude přístupná od 25.08.2024

Název akce

ISBN

Studijní obor

Dopravní management, marketing a logistika

Studijní program

Dopravní inženýrství a spoje

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

autobusový dopravce, marketingová komunikace, internetový marketing, sociální sítě, nástroje, marketingové komunikace, bus carrier, marketing communication, internet marketing, social networks, marketing communication tools

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced