Green marketingová komunikácia v automobilovom priemysle
Diplomová práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2021
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práca sa zaoberá problematikou green marketingovej komunikácie
v automobilovom priemysle. V prvej kapitole je teoreticky vymedzená skúmaná problematika. V druhej kapitole je vykonaná analýza green marketingovej komunikácie v automobilovom priemysle. V tretej kapitole sú navrhnuté opatrenia na zlepšenie green marketingovej komunikácie, ktoré sú vo štvrtej kapitole zhodnotené.
Rozsah stran
88 s., 2 s. příl.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Dopravní inženýrství a spoje
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
green - marketing, marketingová komunikácia, životné prostredie, automobilový priemysel, green - marketing, marketing communication, environment, automotive industry