Digitální knihovnaUPCE
 

Green marketingová komunikácia v automobilovom priemysle

Diplomová práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2021

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Diplomová práca sa zaoberá problematikou green marketingovej komunikácie v automobilovom priemysle. V prvej kapitole je teoreticky vymedzená skúmaná problematika. V druhej kapitole je vykonaná analýza green marketingovej komunikácie v automobilovom priemysle. V tretej kapitole sú navrhnuté opatrenia na zlepšenie green marketingovej komunikácie, ktoré sú vo štvrtej kapitole zhodnotené.

Rozsah stran

88 s., 2 s. příl.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Dopravní management, marketing a logistika

Studijní program

Dopravní inženýrství a spoje

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

green - marketing, marketingová komunikácia, životné prostredie, automobilový priemysel, green - marketing, marketing communication, environment, automotive industry

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced