Digitální knihovnaUPCE
 

Teaching English in Montessori Schools - focus on vocabulary

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2021

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

This bachelor thesis deals with the topic of teaching the English language in the context of Montessori education with the focus on developing vocabulary. The theoretical part defines the Montessori education principles and English teaching also in the context of Czech schools. The practical part is focused on the occurrence of principles in English vocabulary teaching and the analyses of materials and interviews. The aim of the practical section is to research whether and how the Montessori principles are included in English vocabulary teaching and learning in the first three years in one particular Montessori school.

Rozsah stran

85 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Anglický jazyk - specializace v pedagogice

Studijní program

Specializace v pedagogice

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Montessori pedagogika, principy Montessori, výuka anglického jazyka, výuka slovní zásoby, Montessori education, Montessori principles, English language education, vocabulary teaching

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced