Teaching English in Montessori Schools - focus on vocabulary
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2021
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
This bachelor thesis deals with the topic of teaching the English language in the context of Montessori education with the focus on developing vocabulary. The theoretical part defines the Montessori education principles and English teaching also in the context of Czech schools. The practical part is focused on the occurrence of principles in English vocabulary teaching and the analyses of materials and interviews. The aim of the practical section is to research whether and how the Montessori principles are included in English vocabulary teaching and learning in the first three years in one particular Montessori school.
Rozsah stran
85 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Anglický jazyk - specializace v pedagogice
Studijní program
Specializace v pedagogice
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Montessori pedagogika, principy Montessori, výuka anglického jazyka, výuka slovní zásoby, Montessori education, Montessori principles, English language education, vocabulary teaching