Řízení výkonu trakčních napájecích stanic 25 KV

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Novák, Jaroslav
dc.contributor.author Mlynařík, Ladislav
dc.date.accessioned 2021-05-15T18:50:26Z
dc.date.available 2021-05-15T18:50:26Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.issn 1801-674X
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/77387
dc.description.abstract V první části článku jsou prezentovány hlavní vlastnosti a výhody trakčních napájecích stanic pro soustavu 25 kV 50 Hz s nepřímými polovodičovými měniči. V další části jsou uvedeny informace o perspektivní měničové struktuře pro tyto napájecí stanice. Hlavní část článku je věnována teoretické analýze metody pro synchronizované řízení výkonu napájecích stanic s polovodičovými měniči. cze
dc.format p. 1-15 eng
dc.language.iso cze
dc.relation.ispartof Perner´s Contacts, volume 15, issue: 1 eng
dc.rights open access (CC BY 4.0) eng
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subject trakční napájecí stanice cze
dc.subject řízení výkonu cze
dc.subject trakční napájecí soustava cze
dc.subject traction supply station eng
dc.subject power control eng
dc.subject traction supply system eng
dc.title Řízení výkonu trakčních napájecích stanic 25 KV cze
dc.title.alternative Powe control of traction supply stacions KV eng
dc.type article eng
dc.description.abstract-translated The main properties and advantages of traction supply stations for traction system 25 kV 50 Hz with indirect semiconductor converters are presented in the first part of the article. Information about perspective converter structure for traction supply stations is presented in the second part of article. The main part presents theoretical analyse of method for synchronised power control of traction supply stations with semiconductor converters. eng
dc.peerreviewed yes eng
dc.publicationstatus published version eng
dc.identifier.doi 10.46585/pc.2020.1.1541
dc.relation.publisherversion https://pernerscontacts.upce.cz/index.php/perner/article/view/1541/1313
dc.project.ID TK02010009/Zvyšování efektivity železniční dopravy v rámci energetické optimalizace systému multimodální mobility cze
dc.identifier.obd 39885315


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

open access (CC BY 4.0) Kromě případů, kde je uvedeno jinak, licence tohoto záznamu je open access (CC BY 4.0)

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet