Rozbor vyučovací hodiny jako způsob poznávání práce učitele

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ďatko, Ilona
dc.contributor.author Kárová, Tatiana
dc.date.accessioned 2020-10-16T08:40:47Z
dc.date.available 2020-10-16T08:40:47Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/76755
dc.description.abstract Práce názorně ukazuje provedení hloubkového rozboru videozáznamu z hodiny matematiky vedené Hejného metodou a rozboru z pohledu 12 klíčových principů. Seznamuje s metodikou provádění rozboru, mluví o tom, proč rozbor dělat a jaké cíle si stanovit. Stručně charakterizuje Hejného metodu, její východiska a 12 klíčových principů. Ukazuje možnosti pro zlepšení výuky pomocí rozboru vlastní hodiny. cze
dc.format 40 s. cze
dc.language.iso cze cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject matematika cze
dc.subject výuka cze
dc.subject rozbor hodiny cze
dc.subject Hejného metoda cze
dc.subject 12 klíčových principů cze
dc.subject role učitele cze
dc.subject mathematics en
dc.subject teaching en
dc.subject lesson analysis en
dc.subject Hejného method en
dc.subject 12 key principles en
dc.subject the role of the teacher en
dc.title Rozbor vyučovací hodiny jako způsob poznávání práce učitele cze
dc.title.alternative Lesson analysis as a way of learning about the teacher's work en
dc.type závěrečná práce cze
dc.contributor.referee Rýdl, Karel
dc.date.accepted 2020
dc.description.abstract-translated The work clearly shows the in-depth analysis of a video recording of a mathematics lesson led by Hejný method and the analysis from the point of view of 12 key principles. It introduces the methodology of performing the analysis, talks about why to do the analysis and what goals to set. It briefly characterizes Hejný's method, its starting points and 12 key principles. It shows the possibilities for improving teaching by analyzing one's own lesson. eng
dc.thesis.degree-discipline doplňující pedagogické studium cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D40451


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account