Rozbor vyučovací hodiny jako způsob poznávání práce učitele
Závěrečná práceOtevřený přístupDatum publikování
2020
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce názorně ukazuje provedení hloubkového rozboru videozáznamu z hodiny
matematiky vedené Hejného metodou a rozboru z pohledu 12 klíčových principů. Seznamuje
s metodikou provádění rozboru, mluví o tom, proč rozbor dělat a jaké cíle si stanovit. Stručně
charakterizuje Hejného metodu, její východiska a 12 klíčových principů. Ukazuje možnosti
pro zlepšení výuky pomocí rozboru vlastní hodiny.
Rozsah stran
40 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
doplňující pedagogické studium
Studijní program
Signatura tištěné verze
D40451
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
matematika, výuka, rozbor hodiny, Hejného metoda, 12 klíčových principů, role učitele, mathematics, teaching, lesson analysis, Hejného method, 12 key principles, the role of the teacher