Digitální knihovnaUPCE
 

Rozbor vyučovací hodiny jako způsob poznávání práce učitele

Závěrečná práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2020

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Práce názorně ukazuje provedení hloubkového rozboru videozáznamu z hodiny matematiky vedené Hejného metodou a rozboru z pohledu 12 klíčových principů. Seznamuje s metodikou provádění rozboru, mluví o tom, proč rozbor dělat a jaké cíle si stanovit. Stručně charakterizuje Hejného metodu, její východiska a 12 klíčových principů. Ukazuje možnosti pro zlepšení výuky pomocí rozboru vlastní hodiny.

Rozsah stran

40 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

doplňující pedagogické studium

Studijní program

Signatura tištěné verze

D40451

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

matematika, výuka, rozbor hodiny, Hejného metoda, 12 klíčových principů, role učitele, mathematics, teaching, lesson analysis, Hejného method, 12 key principles, the role of the teacher

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced