Teaching English to Pre-school children: Focus on Exposure
Bakalářská práceDatum publikování
2020
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato práce se zabývá ranou výukou anglického jazyka se zaměřením na maximalizaci jazykového inputu. První část uvádí výuku anglického jazyka v předškolním věku do kontextu vzdělávání v České republice a zároveň vývojově charakterizuje dítě předškolního věku. Následují hlavní teorie v oblasti osvojování druhého jazyka se specifickým zaměřením na maximalizaci jazykového inputu. Jsou zde také diskutovány zásadní oblasti související s výukou druhého jazyka v kontextu předškolního vzdělávání. Dále jsou představeny vhodné metody a aktivity pro děti předškolního věku a s nimi i teoretický základ pro tvorbu kurikula. V druhé části je popsán výzkum a jeho metody. Část se pak zejména zabývá plány hodin, které jsou vytvořeny tak, aby docházelo k maximalizaci jazykového inputu. Následuje reflexe celého procesu plánování hodin a výuky.
Rozsah stran
81 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Anglický jazyk - specializace v pedagogice
Studijní program
Specializace v pedagogice
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
raná výuka jazyka, maximalizace jazykového inputu, předškolní dítě, metody výuky, early language teaching, language exposure, preschool child, early language teaching methodology