Digitální knihovnaUPCE
 

Motivační strategie učitelů při výuce anglického jazyka u žáků 1. stupně ZŠ

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2019

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

This bachelor thesis is aimed at motivational strategies of teachers in English Language Teaching (from now on referred to as ELT) at the stage 1 of Primary Education. The fundamental terms like young learner, motivation and motivational strategies are defined. Twenty one motivational strategies were selected for the research investigation based on the Process Model of L2 Motivation (Dörnyei, Ottó 1998, 48). Those found out to be used by the teachers in their English lessons are presented in the conclusion.

Rozsah stran

86 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Anglický jazyk - specializace v pedagogice

Studijní program

Specializace v pedagogice

Signatura tištěné verze

D39846

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

motivace, motivační strategie, učitelé, žáci mladšího školního věku, motivation, motivational strategies, teachers, young learners

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced